Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Strategia w podobie Warcraft III: Reign of Chaos

Ostatnio zmodyfikowano 2010-03-02 19:47
Autor Wiadomość
Orpis
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Strategia w podobie Warcraft III: Reign of Chaos
» 2010-03-01 20:57:25
O, tak (teraz każdy myśli) znowu znalazł się koleś który zaczął programować i już chce tworzyć hity Blizzarda :P Wiem że to dużo pracy bla bla bla :) To zresztą troszkę nie tak. Ciekawi mnie BIBLIOTEKA która by właśnie pozwalała na tworzenie gry 3D, elementy 2d takie jak interface i tego typu. Przede wszystkim chodzi mi o link jakiś do dobrej aktualnej wersji danej biblioteki i dużo dobrych (!) tutoriali do tej biblioteki. BTW a może ktoś wie na jakiej bibliotece był robiony Warcraft III? Jeśli tak to do tej biblioteki dużo tutoriali(bardzo mi brakuje tutków które bezpośrednio mówią o tworzeniu gier typu: jak stworzyć postać żeby chodziła po naszym modelu 3D lub jak stworzyć panel budowy budynków więc jeśli by ktoś znalazł taki szczegółowy tutorial to będę wdzięczny :))

Pozdrawiam i z góry dziękuje...
...Orpis...
P-14467
szyx_yankez
» 2010-03-01 21:12:36
W więc.
Jęśli chodzi o silniki:
Unreal,
EsenthelEngine,
Illricht,
Ogre3d,
Crystal Space,
OpenSceneGraph,
UNIGINE,
Lightfeather,

A jeśli o biblioteki :

DirectX.
OpenGL  +  (GFWL,glut,GLEW,wszelkkie rozszerzenia ARB,Devil itd)
AllegroGL,


Jest tego masa tylko kto by to spamiętał.
A po linki odsyłam do najwiekszej linkowni - LINKOWNIA
Aha jeżeli masz zamiar pisać gre(w stylu warcrafta III samemu) na czystym opengl lub directx to niechce Cię zniechęcać ale jest to praktycznie nie możliwe.
No może gdy byś znał og lub dx w ~80-99%, to i tak zeszło by ci z tym ze 100 lat.

P-14473
Orpis
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-03-01 21:20:00
No najbardziej ciekawiło by mnie DirectX ale nigdzie nie mogę znaleść porządnych tutoriali (tworzenia gier) nawet na "googlach"

EDIT: I nie chodzi mi przecież o jakąś wielką produkcje....tylko prostą lokacje z prostym interfacem i wszystko prostym...

EDIT2: A i odsyłanie do googli nie jest nadzwyczaj miłe...
P-14478
Thud
» 2010-03-01 21:24:34
Nie polecam używać DirectX'a!
Oto dlaczego.
P-14480
Orpis
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-03-01 21:26:20
No ale wiele firm które są uważane za najlepsze robią gry właśnie na DirectX...
P-14481
szyx_yankez
» 2010-03-01 21:28:07
Directx
openGl

Ze swojej strony Polecam OpenGl, directx jest sporo trudnjejszy, a mają zblizone możliwości.
P-14483
Elaine
» 2010-03-01 21:45:47
Ludzie, OpenGL i DirectX to są tylko API. Spieranie się o to, które jest lepsze, jest bez sensu.
P-14484
szyx_yankez
» 2010-03-02 07:02:31
C/C++
Ludzie, OpenGL i DirectX to s ą tylko API.Spieranie si ę o to, kt ó re jest lepsze, jest bez sensu.
Jak już napisałem, mozliwości mają zbliżone, ale z tym, że OpenGL jest łatwiejsze, (nie piszę, że lepsze)więc logiczne chyba, że początkującemu będzie go lepiej zrozumieć.
P-14497
« 1 » 2 3
  Strona 1 z 3 Następna strona