[SFML] "module machine type 'x64' conflicts with target machine type 'X86'"
Ostatnio zmodyfikowano 2015-10-17 15:01
Aru Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] "module machine type 'x64' conflicts with target machine type 'X86'" » 2015-10-15 16:15:54 Po przerobieniu wideokursu podstaw C++ i obiektowego C++ zdecydowałem się na naukę biblioteki graficznej SFML, co wiązało się ze zmianą środowiska z Borland Buildera na Visual Studio 2015. O ile prosty program konsolowy skompilował się, to po instalacji SFML 2.3.2 i konfiguracji środowiska wg kursu http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-SFML-2-x-C++/460, przy próbie kompilacji wywala error; "module machine type 'X86' conflicts with target machine type 'x64'". Korzystam z laptopa 64 bitowego na windowsie 10. Oczywiście kurs dotyczy wersji 2.x, gdzie ja instalowałem 2.3.2 licząc, że wszystko pójdzie ok. Google niestety nie pomogły, po zmianie target machine wyskakuje podobny komunikat z x64 i x86 zamienionymi miejscami, po zmianie solution platforms na x64 z 1 błędu robi sie 16 błędów. Z góry dzięki za pomoc! :( |
|
pekfos |
» 2015-10-15 23:58:58 z 1 błędu robi sie 16 błędów. |
A jakie błędy to już nie ważne? |
|
DejaVu |
» 2015-10-17 15:01:45 Komunikat informuje Ciebie, że masz niezgodną architekturę bibliotek SFML-a z architekturą w której budujesz projekt. Opcje: 1) pobierz 32-bitowe paczki SFML-a i skonfiguruj projekt do kompilacji projektu w trybie 32-bitowym 2) pobierz 64-bitowe paczki SFML-a (jeżeli są) i skonfiguruj projekt do kompilacji w trybie 64-bitowym 3) skompiluj SFML-a samodzielnie w tym trybie, którego używasz do projektu |
|
« 1 » |