Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL] Problem z rysowaniem (GL_TRIANGLE_STRIP)

Ostatnio zmodyfikowano 2015-11-02 10:02
Autor Wiadomość
Lukier
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[OpenGL] Problem z rysowaniem (GL_TRIANGLE_STRIP)
» 2015-10-31 08:54:36
Witam,

mam pewien problem, którego nie rozumiem i przez to nie wychodzi mi uporanie się z nim. Mianowicie mam stworzonych kilka obiektów za pomocą GL_TRIANGLE_STRIP. Pierwszy rysuje się fajnie wszystko jest ok, a od drugiego już się zaczyna problem. Nie zaczyna się on rysować od tego samego punktu początkowego co pierwszy obiekt lecz jako początkowy punkt obiera ostatni pierwszego obiektu. Dodam jeszcze że te zjawisko się zapętla. Tu właśnie pojawia się moje pytanie, czy faktycznie może się tak zachowywać OpenGL? Jeśli tak to jak temu zaradzić? Bym był wdzięczny jeśli ktoś mógłby mi dane zjawisko wytłumaczyć.

Pozdrawiam.
P-139404
1aam2am1
» 2015-11-01 19:00:47
Powinieneś najpierw zakończyć rysowanie pierwszego elementu zanim zaczniesz rysować następny.
A w ogóle pokaż kod.
P-139484
Lukier
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-11-02 10:02:56
nvm, sam już właściwie rozwiązałem problem ale dzięki za zainteresowanie.
P-139503
« 1 »
  Strona 1 z 1