[OpenGL]Wydajne wczytywanie / traktowanie mapy wysokości
Ostatnio zmodyfikowano 2015-11-01 11:09
txter Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[OpenGL]Wydajne wczytywanie / traktowanie mapy wysokości » 2015-10-31 16:19:20 Chcę wprowadzić w moim kodzie wydajniejsze wczytywanie / traktowanie mapy wysokości, poprzez użycie shadera teselacji do LOD'owania. Jak potraktować mapę wysokości (ogromny zamknięty świat)? Wczytać X:Y danych mapy wysokości i stworzyć buffer wierzchołków / trójkątów (indeksowanych) odpowiednio oznaczających pojedynczy piksel tekstury? Przy większej odległości lub dużym kącie obrotu wczytywać np. co 64 wierzchołek i w shaderze wyliczać nowe wierzchołki? Czy taki sposób nie "zapcha" mi za bardzo pamięci?
|
|
michal11 |
» 2015-11-01 11:09:29 Prawdopodobnie powinieneś użyć drzew czwórkowych lub ósemkowych. |
|
« 1 » |