Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL]Wydajne wczytywanie / traktowanie mapy wysokości

Ostatnio zmodyfikowano 2015-11-01 11:09
Autor Wiadomość
txter
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[OpenGL]Wydajne wczytywanie / traktowanie mapy wysokości
» 2015-10-31 16:19:20
Chcę wprowadzić w moim kodzie wydajniejsze wczytywanie / traktowanie mapy wysokości, poprzez użycie shadera teselacji do LOD'owania.
Jak potraktować mapę wysokości (ogromny zamknięty świat)? Wczytać X:Y danych mapy wysokości i stworzyć buffer wierzchołków / trójkątów (indeksowanych) odpowiednio oznaczających pojedynczy piksel tekstury? Przy większej odległości lub dużym kącie obrotu wczytywać np. co 64 wierzchołek i w shaderze wyliczać nowe wierzchołki? Czy taki sposób nie "zapcha" mi za bardzo pamięci?
P-139446
michal11
» 2015-11-01 11:09:29
Prawdopodobnie powinieneś użyć drzew czwórkowych lub ósemkowych.
P-139468
« 1 »
  Strona 1 z 1