OpenGL renderowanie czcionki
Ostatnio zmodyfikowano 2016-01-03 14:26
senghe Temat założony przez niniejszego użytkownika |
OpenGL renderowanie czcionki » 2016-01-02 10:06:28 Cześć
Mam problem z poprawnym renderowaniem czcionki Menlo.ttc na OSX. Moje efekty są takie:
http://postimg.org/image/cfpwkj3j1/
Chciałbym uzyskać coś podobnego jak tutaj: (grubsze i bardziej ostre)
http://postimg.org/image/f3k1phmt9/
Mój kod:
std::string text = "Hello world"; std::string font = "/System/Library/Fonts/Menlo.ttc"; FTFont* fontObj = new FTTextureFont(font.c_str()); fontObj->FaceSize(14); glColor3d(this->colorRed, this->colorGreen, this->colorBlue); fontObj->Render(text.c_str(), -1, FTPoint(20, 20)); delete fontObj; |
|
DejaVu |
» 2016-01-03 14:26:20 zwieksz facesize do 20 czy tam 22 |
|
« 1 » |