Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

OpenGL renderowanie czcionki

Ostatnio zmodyfikowano 2016-01-03 14:26
Autor Wiadomość
senghe
Temat założony przez niniejszego użytkownika
OpenGL renderowanie czcionki
» 2016-01-02 10:06:28
Cześć

Mam problem z poprawnym renderowaniem czcionki Menlo.ttc na OSX. Moje efekty są takie:

http://postimg.org/image/cfpwkj3j1/

Chciałbym uzyskać coś podobnego jak tutaj: (grubsze i bardziej ostre)

http://postimg.org/image/f3k1phmt9/

Mój kod:

        std::string text = "Hello world";
        std::string font = "/System/Library/Fonts/Menlo.ttc";
        FTFont* fontObj = new FTTextureFont(font.c_str());
fontObj->FaceSize(14);
 
glColor3d(this->colorRed, this->colorGreen, this->colorBlue);
fontObj->Render(text.c_str(), -1, FTPoint(20, 20));
delete fontObj;
P-142679
DejaVu
» 2016-01-03 14:26:20
zwieksz facesize do 20 czy tam 22
P-142771
« 1 »
  Strona 1 z 1