C++ Allegro światło
Ostatnio zmodyfikowano 2010-03-22 22:26
ison Temat założony przez niniejszego użytkownika |
C++ Allegro światło » 2010-03-22 20:17:55 Witam Ostatnio zainteresowało mnie oświetlenie w grach 2D. Problem pojawił się wtedy gdy doszedłem do wniosku że nakładanie białej bitmapy z odpowiednią alfą nie załatwia sprawy :) I tu się pojawia moje pytanie. Jak zrobić najprostsze oświetlenie bitmap w allegro? Jeśli się w ogóle da...
pozdrawiam |
|
malan |
» 2010-03-22 21:01:24 Może chodzi Ci o przezroczystość? Luknij (dla Dev-Cpp): examples\/allegro\/exlights.exe |
|
ison Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-03-22 22:24:07 przezroczystość = kanał alpha. To umiem, ale to nie to samo co światło. . . |
|
ison Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-03-22 22:26:49 a sorki, po otworzeniu tego przykładowego pliku co mi podałeś to jednak jest to czego szukałem :) przeanalizuje tam kod i myślę że jakoś to opanuje dzięki |
|
« 1 » |