Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

C++ Allegro światło

Ostatnio zmodyfikowano 2010-03-22 22:26
Autor Wiadomość
ison
Temat założony przez niniejszego użytkownika
C++ Allegro światło
» 2010-03-22 20:17:55
Witam
Ostatnio zainteresowało mnie oświetlenie w grach 2D. Problem pojawił się wtedy gdy doszedłem do wniosku że nakładanie białej bitmapy z odpowiednią alfą nie załatwia sprawy :)
I tu się pojawia moje pytanie. Jak zrobić najprostsze oświetlenie bitmap w allegro? Jeśli się w ogóle da...

pozdrawiam
P-15347
malan
» 2010-03-22 21:01:24
Może chodzi Ci o przezroczystość? Luknij (dla Dev-Cpp): examples\/allegro\/exlights.exe
P-15350
ison
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-03-22 22:24:07
przezroczystość = kanał alpha. To umiem, ale to nie to samo co światło. . .
P-15363
ison
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-03-22 22:26:49
a sorki, po otworzeniu tego przykładowego pliku co mi podałeś to jednak jest to czego szukałem :) przeanalizuje tam kod i myślę że jakoś to opanuje
dzięki
P-15365
« 1 »
  Strona 1 z 1