Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

DirectX w Dev-C++

Ostatnio zmodyfikowano 2008-08-04 21:24
Autor Wiadomość
Spilner
Temat założony przez niniejszego użytkownika
DirectX w Dev-C++
» 2008-08-04 16:23:43
Co trzeba zrobić żeby móc korzystać w Dev-C++ z biblioteki DirectX
P-1148
DejaVu
» 2008-08-04 16:32:52
Hm... chcesz dotknąć góry lodowej ;p hm... o ile pamięć mnie nie myli z DirectX'em pod Dev-C++ są problemy... tryb graficzny odpalisz ale już DirectInput (czy coś podobnego) chyba nie. Generalnie ściągnij paczkę DirectX 9.0c SDK (lub nowszą) => jakieś 150MB jeśli dobrze pamiętam o ile nie więcej... możesz odrazu podać nam link do niej, bo później trzeba sobie jeszcze projekt przygotować i powgrywać masę plików w odpowiednie miejsca...

/edit:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx ?familyid=86cf7fa2-e953-475c-abde-f016e4f7b61a&displaylang=en

Tylko 450MB na dzieńdobry ;d
P-1149
Spilner
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2008-08-04 16:43:02
To jakiego kompilatora najlepiej użyć ?
P-1150
DejaVu
» 2008-08-04 16:48:20
Najlepiej to Visual Studio C++, ale tam będziesz musiał sobie radzić sam :) Może coś się zmieniło od czasu gdy ja walczyłem z DirectX'em... więc może pod Dev-C++ pójdzie teraz. Generalnie i tak jeśli chcesz korzystać z DirectX'a to musisz się nastawić na to, że będziesz potrzebował duuuużo czasu na przygotowanie jego do pierwszego użycia :)
P-1151
Proxym
» 2008-08-04 17:31:29
http://forum.gamedev.pl/index.php/topic,2761.0.html

Tu masz... Jak to zrobić. Według mnie to nie ma sensu lepiej w oGL pisać niż DX. Przynajmniej masz crossplatformowość.
P-1152
Spilner
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2008-08-04 20:28:33
a opengl jak zacząć projekt
plik>>nowy>>projekt>>multimedia>>opengl
?
P-1158
DejaVu
» 2008-08-04 21:24:42
W dużym uproszczeniu - tak. U mnie się kompiluje i działa ten projekt, który można utworzyć w Dev-C++ :)
P-1165
« 1 »
  Strona 1 z 1