DirectX w Dev-C++
Ostatnio zmodyfikowano 2008-08-04 21:24
Spilner Temat założony przez niniejszego użytkownika |
DirectX w Dev-C++ » 2008-08-04 16:23:43 Co trzeba zrobić żeby móc korzystać w Dev-C++ z biblioteki DirectX |
|
DejaVu |
» 2008-08-04 16:32:52 Hm... chcesz dotknąć góry lodowej ;p hm... o ile pamięć mnie nie myli z DirectX'em pod Dev-C++ są problemy... tryb graficzny odpalisz ale już DirectInput (czy coś podobnego) chyba nie. Generalnie ściągnij paczkę DirectX 9.0c SDK (lub nowszą) => jakieś 150MB jeśli dobrze pamiętam o ile nie więcej... możesz odrazu podać nam link do niej, bo później trzeba sobie jeszcze projekt przygotować i powgrywać masę plików w odpowiednie miejsca... /edit: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx ?familyid=86cf7fa2-e953-475c-abde-f016e4f7b61a&displaylang=enTylko 450MB na dzieńdobry ;d |
|
Spilner Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2008-08-04 16:43:02 To jakiego kompilatora najlepiej użyć ? |
|
DejaVu |
» 2008-08-04 16:48:20 Najlepiej to Visual Studio C++, ale tam będziesz musiał sobie radzić sam :) Może coś się zmieniło od czasu gdy ja walczyłem z DirectX'em... więc może pod Dev-C++ pójdzie teraz. Generalnie i tak jeśli chcesz korzystać z DirectX'a to musisz się nastawić na to, że będziesz potrzebował duuuużo czasu na przygotowanie jego do pierwszego użycia :) |
|
Proxym |
» 2008-08-04 17:31:29 http://forum.gamedev.pl/index.php/topic,2761.0.html
Tu masz... Jak to zrobić. Według mnie to nie ma sensu lepiej w oGL pisać niż DX. Przynajmniej masz crossplatformowość. |
|
Spilner Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2008-08-04 20:28:33 a opengl jak zacząć projekt plik>>nowy>>projekt>>multimedia>>opengl ? |
|
DejaVu |
» 2008-08-04 21:24:42 W dużym uproszczeniu - tak. U mnie się kompiluje i działa ten projekt, który można utworzyć w Dev-C++ :) |
|
« 1 » |