Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Mapa do strategii

Ostatnio zmodyfikowano 2016-10-04 20:43
Autor Wiadomość
heheszky
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] Mapa do strategii
» 2016-02-05 17:02:03
Witam. Postanowiłem napisać prostą grę strategiczną. Postanowiłem, że mapa będzie podzielona na części (prowincje). Podobna mapa jak w grze Hearts of Iron 3. Nie wiem jednak jak to zrobić. Myślałem aby zrobić dwa .png: mapy i druga prowincji pomalowanych odpowiednimi kolorami, a później w grze sprawdzać jaki kolor jest na pozycji myszki i wyświetlać informacje tej prowincji, której kolor jest pod kursorem. Macie może jakieś pomysły jak to wykonać ? Przepraszam za ten chaos, jeśli ktoś nie rozumie mogę spróbowaćlepiej wytłumaczyć.
P-144515
Gibas11
» 2016-02-05 17:25:49
A może trochę obiektówki? Życie staje się z nią prostsze i nie trzeba tak kombinować, ale oczywiście - twoje rozwiązanie też zadziała, poczytaj o tym:
http://www.sfml-dev.org​/documentation/2.0​/classsf_1_1Texture.php#aefc19bcd95565dd2348fd4cec0facddc
http://www.sfml-dev.org​/documentation/2.0​/classsf_1_1Image.php
P-144516
MrCrusaderek
» 2016-10-04 20:43:36
P-152254
« 1 »
  Strona 1 z 1