SFML - Okno
Ostatnio zmodyfikowano 2016-02-22 16:32
CPnHorror Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SFML - Okno » 2016-02-21 22:31:15 Witam :-) Mam jedno małe pytanie (mam nadzieję) a mianowicie chodzi o okno w SFML'u. Jak przechwycić okno już istniejące w drugim cpp ?
Odpowiedzi w google nie mogłem znaleźć, wszystko inne co potrzebne do mojej "gry" opanowałem tylko ah te okno. Nie chcę tworzyć śmietnika zawierającego 2-3tys linijek :-) |
|
CPnHorror Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-02-22 02:37:34 Dokładnie chodzi mi o przekazanie zrenderowanego okna do funkcji w innym pliku cpp |
|
DejaVu |
» 2016-02-22 09:44:07 zobacz jak to robi chromium engine :) |
|
pekfos |
» 2016-02-22 13:15:43 Dokładnie chodzi mi o przekazanie zrenderowanego okna do funkcji w innym pliku cpp |
Przekaż okno przez referencję. |
|
CPnHorror Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-02-22 16:32:24 ok. już chyba wiem :-) dziękuję za pomoc. wykorzystam to przy następnej gierce - w tej nie będę już aż tak diametralnej zmiany wprowadzał pozdrawiam CPnHorror :-) |
|
« 1 » |