Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML - Okno

Ostatnio zmodyfikowano 2016-02-22 16:32
Autor Wiadomość
CPnHorror
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SFML - Okno
» 2016-02-21 22:31:15
Witam :-)
Mam jedno małe pytanie (mam nadzieję) a mianowicie chodzi o okno w SFML'u.
Jak przechwycić okno już istniejące w drugim cpp ?

Odpowiedzi w google nie mogłem znaleźć, wszystko inne co potrzebne do mojej "gry" opanowałem tylko ah te okno.
Nie chcę tworzyć śmietnika zawierającego 2-3tys linijek :-)
P-145136
CPnHorror
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-02-22 02:37:34
Dokładnie chodzi mi o przekazanie zrenderowanego okna do funkcji w innym pliku cpp
P-145143
DejaVu
» 2016-02-22 09:44:07
zobacz jak to robi chromium engine :)
P-145150
pekfos
» 2016-02-22 13:15:43
Dokładnie chodzi mi o przekazanie zrenderowanego okna do funkcji w innym pliku cpp
Przekaż okno przez referencję.
P-145163
CPnHorror
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-02-22 16:32:24
ok.
już chyba wiem :-)
dziękuję za pomoc. wykorzystam to przy następnej gierce - w tej nie będę już aż tak diametralnej zmiany wprowadzał
pozdrawiam CPnHorror :-)
P-145167
« 1 »
  Strona 1 z 1