[SFML] Sprite - Nie Wyświetla Poprawnie
Ostatnio zmodyfikowano 2016-02-24 15:25
CPnHorror Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Sprite - Nie Wyświetla Poprawnie » 2016-02-24 15:13:26 Problem Ze spritemi a mianowicie. Stworzyłem teksturę, nakładam obraz i w pętli bo modyfikuję tak by 11-elementów joint przy pomocy klasy poruszało się w dół. Działać ? Działa .. na 1-2 obiektach reszta stoi oto kod pętli. sf::Sprite joint;
for( int i = 0; i < 11; i++ ) { joint.setTexture( tekstura_joint ); joint.setPosition( tab[ i ]->x, tab[ i ]->y ); joint.setRotation( tab[ i ]->pozycja ); tab[ i ]->ruch_jointa(); okno_gry->draw( joint ); std::cout << tab[ i ]->x << " " << tab[ i ]->y << " " << tab[ i ]->pozycja << std::endl; }
|
|
CPnHorror Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-02-24 15:25:34 moja wina.. uszkodzony sterownik.
//zainstalowałem ponownie - jednak to mój błąd. Nie wiem gdzie on leży :-/ |
|
« 1 » |