[SFML 2.3 & sfeMovie] Program nie uruchamia się, nie znaleziono punktu wejścia procedury
Ostatnio zmodyfikowano 2016-03-03 02:03
Bonzo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.3 & sfeMovie] Program nie uruchamia się, nie znaleziono punktu wejścia procedury » 2016-03-02 01:43:28 Witam bardzo serdecznie. Od jakiegoś czasu pracuję nad prostą grą 2D jednak chciałbym w niej wykorzystać odtwarzanie filmów w odpowiednich momentach. W związku z tym zainstalowałem sfeMovie. Odpowiednio dodałem ścieżki lib i include, oraz sfeMovie.lib (podobnie jak w przypadku SFMLa). Dllki też wrzuciłem do folderu z plikiem exe. Plik źródłowy kompiluje się prawidłowo, nie wyskakują żadne błędy. Niestety w momencie uruchomienia programu pojawia się komunikat.
"Nie znaleziono punktu wejścia procedury ??0Sprite@sf@@QAE@$$QAV01@@Z w bibliotece sfml-graphics-d-2.dll"
Wygląda to tak jakby było coś nie tak z SFMLem, jednak wystarczy, że usunę 3 linijki z kodu, które dotyczą sfeMovie i program działa bez problemu wyświetlając grafikę i odtwarzając muzykę z SFMLa.
Pracuję na Visual Studio 13 i to dla niego pobrałem SFMLa.
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam. |
|
1aam2am1 |
» 2016-03-02 10:01:26 Musisz skompilować sfemovie pod tą wersje sfml |
|
Bonzo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-03-03 02:03:27 Dziękuję za odpowiedź. Za pomocą CMake zrobiłem projekt do swojego Visual Studio w połączeniu z SFMLem 2.3. Niestety podczas kompilacji wyskakuje masa błędów. 1>------ Rebuild All started: Project: ZERO_CHECK, Configuration: Debug Win32 ------ 1> Checking Build System 1> CMake does not need to re-run because D:/SFML/sfeprojekt/CMakeFiles/generate.stamp is up-to-date. 1> CMake does not need to re-run because D:/SFML/sfeprojekt/FFmpeg/CMakeFiles/generate.stamp is up-to-date. 1> CMake does not need to re-run because D:/SFML/sfeprojekt/examples/CMakeFiles/generate.stamp is up-to-date. 1> CMake does not need to re-run because D:/SFML/sfeprojekt/examples/Demo/CMakeFiles/generate.stamp is up-to-date. 1> CMake does not need to re-run because D:/SFML/sfeprojekt/examples/MinimalistDemo/CMakeFiles/generate.stamp is up-to-date. 2>------ Rebuild All started: Project: FFmpeg, Configuration: Debug Win32 ------ 2> Building Custom Rule D:/SFML/sfeMovie-master (1)/sfeMovie-master/FFmpeg/CMakeLists.txt 2> CMake does not need to re-run because D:\SFML\sfeprojekt\FFmpeg\CMakeFiles\generate.stamp is up-to-date. 2> Generating ../FFmpeg-binaries/lib/avformat.lib, ../FFmpeg-binaries/lib/avdevice.lib, ../FFmpeg-binaries/lib/avcodec.lib, ../FFmpeg-binaries/lib/avutil.lib, ../FFmpeg-binaries/lib/swscale.lib, ../FFmpeg-binaries/lib/swresample.lib 2> Build directory : D:/SFML/sfeprojekt 2> OS : windows 2> Decoders : theora flac vorbis vp8 vp9 opus adpcm_4xm adpcm_adx adpcm_afc adpcm_ct adpcm_dtk adpcm_ea adpcm_ea_maxis_xa adpcm_ea_r1 adpcm_ea_r2 adpcm_ea_r3 adpcm_ea_xas adpcm_g722 adpcm_g726 adpcm_g726le adpcm_ima_amv adpcm_ima_apc adpcm_ima_dk3 adpcm_ima_dk4 adpcm_ima_ea_eacs adpcm_ima_ea_sead adpcm_ima_iss adpcm_ima_oki adpcm_ima_qt adpcm_ima_rad adpcm_ima_smjpeg adpcm_ima_wav adpcm_ima_ws adpcm_ms adpcm_sbpro_2 adpcm_sbpro_3 adpcm_sbpro_4 adpcm_swf adpcm_thp adpcm_thp_le adpcm_vima adpcm_xa adpcm_yamaha interplay_dpcm pcm_alaw pcm_bluray pcm_dvd pcm_f32be pcm_f32le pcm_f64be pcm_f64le pcm_lxf pcm_mulaw pcm_s16be pcm_s16be_planar pcm_s16le pcm_s16le_planar pcm_s24be pcm_s24daud pcm_s24le pcm_s24le_planar pcm_s32be pcm_s32le pcm_s32le_planar pcm_s8 pcm_s8_planar pcm_u16be pcm_u16le pcm_u24be pcm_u24le pcm_u32be pcm_u32le pcm_u8 pcm_zork roq_dpcm sol_dpcm xan_dpcm 2> Extracting FFmpeg archive... 2> C:\Windows\sed.exe: -e expression #1, char 20: unterminated `s' command 2> tar -C "/tmp" -xjf "" 2> tar (child): : Cannot open: No such file or directory 2> tar (child): Error is not recoverable: exiting now 2> tar: Child returned status 2 2> tar: Error is not recoverable: exiting now 2> *** an error occured, aborting. 2>C:\Program Files\MSBuild\Microsoft.Cpp\v4.0\V120\Microsoft.CppCommon.targets(170,5): error MSB6006: "cmd.exe" exited with code 1. ========== Rebuild All: 1 succeeded, 1 failed, 0 skipped ==========
|
|
« 1 » |