Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Czy dam rade w c++? pytania do doświadczonych w branży

Ostatnio zmodyfikowano 2016-04-21 17:00
Autor Wiadomość
cezarypietrzak
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Czy dam rade w c++? pytania do doświadczonych w branży
» 2016-04-21 14:36:55
Witam forumowiczów.

Mam 25 lat i nie znam się na programowaniu lecz mam wiedzę na temat komputerów.

Szukam odpowiedzi na kilka pytań i mam nadzieje ze pomożecie ;)

Jaki przedział czasowy jest potrzebny żeby zgłębić dobrze programowanie c++ od podstaw  jako bardzo poważnie do tego podchodzący samouk dodając do tego kursy/szkolenia w profesjonalnych centrach szkoleń ?
Czy zarobki realne  w warszawie są takie jak podają w internecie czyli powyżej 4 tysięcy zł netto i czy mniej zaawansowany programista może na takie dobre zarobki w ogóle liczyć?

Szukam pracy i chce postawić na coś nowego, bardzo proszę was o pomoc .

Dziękuję każdemu za odpowiedz
P-147489
Masterpc16
» 2016-04-21 15:46:45
Powiema tak dwa tomy symfoni przerobiłem w dwa miesiące i po pierwszym tomie byłem bez problemu przygotowany do matury z inf teraz mam książkę qt wprowadzenie do wzorców projektowych i tworzę bez problemu programy, proste bo proste ale są. To zależy od Ciebie jak szybko zapamiętujesz kod :)
P-147494
DejaVu
» 2016-04-21 17:00:07
(...) dodając do tego kursy/szkolenia w profesjonalnych centrach szkoleń ?
:) w tych 'profesjonalnych' centrach szkoleń chodzi o to, aby zapłacić kupę kasy za to, że ktoś Ci przeczyta slajdy o podstawach programowania.

Najpierw zacznij w ogóle programować z książką. Zanim nauczysz się pisać w miarę kod to upłynie co najmniej rok. Po roku nauki, w tym kodowania projektów w domu, rozwiązywania zadań ze SPOJ, poznaniu algorytmów i ich złożoności obliczeniowej, nauczeniu się ich implementowania itd. będziesz miał SZANSĘ dostać się na praktyki do jakiejś firmy IT i na pewno nie za to co sobie wymyśliłeś.