Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[GLSL]Jedna zmienna dla zbioru wierzchołków (prymitywu) w Vertex Shader

Ostatnio zmodyfikowano 2016-05-11 15:34
Autor Wiadomość
fokusx
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[GLSL]Jedna zmienna dla zbioru wierzchołków (prymitywu) w Vertex Shader
» 2016-05-01 22:28:32
Istnieje możliwość wysłania tylko jednej zmiennej z Shadera Wierzchołków do Shadera Kontroli Teselacji przypadającej na cały obiekt lub prymityw (w moim przypadku obiekt składa się wyłącznie z 1 kwadratu)?
Dla przykładu z Shadera Kontroli Teselacji do Shadera Ewaluacji Teselacji używa się kwalifikatora "patch".
P-147859
DejaVu
» 2016-05-11 15:34:36
P-148117
« 1 »
  Strona 1 z 1