Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL 3.x/4.x] Wydajność w dużych teksturach lub tablicy tekstur

Ostatnio zmodyfikowano 2016-07-26 23:28
Autor Wiadomość
fokusx
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[OpenGL 3.x/4.x] Wydajność w dużych teksturach lub tablicy tekstur
» 2016-07-26 23:28:43
Witam,
czy ładując ogromną teksturę np. 10000x10000 pikseli i korzystając wyłącznie z kilku tekseli wydajność będzie niższa od załadowanej mniejszej tekstury ale korzystając z tej samej ilości tekseli?
A jak będzie z tablicą mniejszych tekstur, których suma wymiarów da tą jedną dużą (finalnie GPU będzie korzystał z kilku tekstur)?

Zastanawiam się jak potraktować heightmap'y ogromnego terenu.
Aktualnie mam podzielone heightmap'y na kilka małych.
P-150291
« 1 »
  Strona 1 z 1