Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++] Silnik do pisania gry

Ostatnio zmodyfikowano 2016-07-29 18:49
Autor Wiadomość
JanekJr
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++] Silnik do pisania gry
» 2016-07-29 15:52:33
Witam. Ze znajomymi programistami i jednym grafikiem, wpadliśmy na pomysł napisania gry. Grafik już ogarnia koncept cały, a my szukamy odpowiednich rzeczy, aby rozpocząć prace. A mianowicie, jaki polecacie dobry silnik do gier, który ułatwi zabawę z grafiką, dźwiękiem, oraz możliwość gry przez internet. I najlepiej z obsługą 2D i 3D, koniecznie multiplatformowy. Z góry dzięki za odpowiedzi.
P-150365
Gibas11
» 2016-07-29 16:04:42
1. Lepiej znajdźcie więcej grafików.
2. Unity?
P-150366
JanekJr
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-07-29 17:46:38
A coś nie koniecznie pod windowsa?
P-150374
Gibas11
» 2016-07-29 18:10:30
Przespałeś ostatni rok? ;) Unity chodzi już na Linuksie całkiem sprawnie, może najwyżej ignorować style gtk itd, bo to jeszcze nie gotowy port. Ale zachowuje pełną funkcjonalność i jest stabilne (w każdym razie u mnie).
P-150378
JanekJr
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-07-29 18:38:04
Jednak kodujemy w c++. C# co prawda znam bo nawet projekt na ImagineCup projekt w c# robiłem ale interesuje na darmowa biblioteka w c++ :D
P-150385
kistel66
» 2016-07-29 18:40:43
Unreal Engine 4.
P-150386
Gibas11
» 2016-07-29 18:49:17
To w końcu silnik czy biblioteka? Jak silnik to, jak wyżej, UE4 a jak libka to sfml/sdl + box2d/PhysX/bullet.
P-150387
« 1 »
  Strona 1 z 1