Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Obsługiwana rozdzielczość w grze

Ostatnio zmodyfikowano 2016-08-03 18:56
Autor Wiadomość
Nekronomik
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Obsługiwana rozdzielczość w grze
» 2016-08-02 20:50:39
Witam, czy zna ktoś jakiś sposób na wyświetlenie wszystkich rozdzielczości i tylko tych rozdzielczości które są obsługiwane przez kartę graficzną danego komputera ?
P-150506
Gibas11
» 2016-08-02 20:55:53
Jaka biblioteka do obsługi grafiki? Czy chcesz coś czytste-C++?
P-150507
Nekronomik
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-08-02 21:09:49
C++ i biblioteka Allegro 5
Głównie mi chodzi o to aby tylko odczytać te wszystkie obsługiwane rozdzielczości.
P-150509
michal11
» 2016-08-02 21:59:40
A to nie jest tak, że to programista definiuje jakie rozdzielczości obsługuje jego gra ? Tzn. możesz wybrać sobie dowolną rozdzielczość byleby była mniejsza od aktualnie ustawionej w systemie(do tego jest pewnie jakaś funkcja w winapi czy czymś podobnym).
P-150512
Nekronomik
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-08-02 22:18:16
Już tak zrobiłem, ale nie każdy komputer obsłuży dana rozdzielczość.
P-150513
michal11
» 2016-08-02 22:42:04
Możesz podać jakiś przykład ?
P-150516
maly
» 2016-08-03 07:06:45
al_get_num_video_adapters i al_get_monitor_info.
P-150521
Nekronomik
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-08-03 18:56:16
Udało mi się wyświetlić wszystkie obsługiwane rozdzielczości od najmniejszej do największej wraz z odświeżaniem.
Tylko nie wiem dlaczego pokazuje mi rozdzielczość obsługiwaną 640x480 mimo że w ustawieniach ekranu takiej nie mam, na windowsie najmniejsza to 800x600.
Z ciekawości przetestowałem rozdzielczość 640x480 na pełnym i okienkowym trybie, wszystko działa.
P-150540
« 1 »
  Strona 1 z 1