Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Dodanie bilioteki sfml do code:blocks

Ostatnio zmodyfikowano 2016-08-08 22:11
Autor Wiadomość
Banneq
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Dodanie bilioteki sfml do code:blocks
» 2016-08-07 17:30:21
Cześć,
próbowałem dzisiaj dodać SFML do swojego code blocksa wdg tego poradnika [https://www.youtube.com/watch?v=AkrbLqP_5tg].

Przy kompilacji pierwszego programu z kursu pokazuje następujące błędy. Są przyczyną niepoprawnego dołączenia biblioteki czy czego?


||=== Build: Debug in sfml (compiler: GNU GCC Compiler) ===|
D:\C++\sfml\main.cpp||In function 'int main()':|
D:\C++\sfml\main.cpp|6|error: 'class sf::Window' has no member named 'IsOpened'|
D:\C++\sfml\main.cpp|8|error: 'class sf::Window' has no member named 'Display'|
||=== Build failed: 2 error(s), 0 warning(s) (0 minute(s), 0 second(s)) ===|
P-150632
marcolo2307
» 2016-08-07 18:02:51
Błędny kod. Nie mam 100% pewności, ale to zapewne kod z pierwszego SFML'a, a masz SFML 2. http://cpp0x.pl/kursy​/Kurs-SFML-2-x-C++/460 Weź kod z pierwszej lekcji i sprawdź.
P-150634
Banneq
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-08-07 18:06:47
Przy instalacji 2.0 wyskakuje błąd krytyczny z następującą treścią: "Nie znaleziona punktu wejścia procedury _gxx_personality_v0 w bibliotece D:\C++\sfml\sfml-(graphics/system/window)-d-2.dll."
P-150636
marcolo2307
» 2016-08-07 19:09:18
Masz błędne DLL.
P-150637
Banneq
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-08-07 19:44:14
Powinienem je wpakować do \CodeBlocks\bin?
P-150639
marcolo2307
» 2016-08-07 19:51:27
Powinny być w tym samym folderze co plik .exe. Z błędu wynika, że lib'y nie pasują do DLL'ek.
P-150640
Banneq
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-08-07 20:08:52
Exe tego programu z c:b?
P-150642
marcolo2307
» 2016-08-07 20:24:58
Exe twojej aplikacji...
P-150643
« 1 » 2 3
  Strona 1 z 3 Następna strona