[OpenGL] Przekazywanie tablicy do funkcji
Ostatnio zmodyfikowano 2016-08-13 23:30
marcolo2307 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[OpenGL] Przekazywanie tablicy do funkcji » 2016-08-13 22:57:02 Cześć! void fill( GLfloat ver[] ) { glBufferData( GL_ARRAY_BUFFER, sizeof( ver ), ver, GL_STATIC_DRAW ); } int main() { GLfloat ver[] = { 1, 1, 1 }; fill( ver ); } BufferData nie chce przyjąć tej tablicy. Mogę ją np. odczytać i wyświetlić, ale po przekazaniu nic się nie wyświetla. Gdy tablica jest zdefiniowana w funkcji fill to działa. Reszta kodu jest OK, tak jak pisałem wystarczy zdefiniować tablicę w fill i obraz się wyświetli. Możecie mi to wyjaśnić? |
|
pekfos |
» 2016-08-13 23:14:44 ver w funkcji jest już zupełnie czym innym, niż tablica ver w main() i ma inny rozmiar wg sizeof. Musisz przekazywać rozmiar tablicy jako dodatkowy argument funkcji. |
|
marcolo2307 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-08-13 23:30:37 Dzięki, działa.
Zamykam. |
|
« 1 » |