Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL] Przekazywanie tablicy do funkcji

Ostatnio zmodyfikowano 2016-08-13 23:30
Autor Wiadomość
marcolo2307
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[OpenGL] Przekazywanie tablicy do funkcji
» 2016-08-13 22:57:02
Cześć!

C/C++
void fill( GLfloat ver[] )
{
    glBufferData( GL_ARRAY_BUFFER, sizeof( ver ), ver, GL_STATIC_DRAW );
}
int main()
{
    GLfloat ver[] =
    {
        1, 1, 1
    };
    fill( ver );
}

BufferData nie chce przyjąć tej tablicy. Mogę ją np. odczytać i wyświetlić, ale po przekazaniu nic się nie wyświetla.
Gdy tablica jest zdefiniowana w funkcji
fill
 to działa.

Reszta kodu jest OK, tak jak pisałem wystarczy zdefiniować tablicę w fill i obraz się wyświetli. Możecie mi to wyjaśnić?
P-150821
pekfos
» 2016-08-13 23:14:44
ver w funkcji jest już zupełnie czym innym, niż tablica ver w main() i ma inny rozmiar wg sizeof. Musisz przekazywać rozmiar tablicy jako dodatkowy argument funkcji.
P-150824
marcolo2307
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-08-13 23:30:37
Dzięki, działa.

Zamykam.
P-150825
« 1 »
  Strona 1 z 1