Odtwarzanie dźwięku [WinAPI]
Ostatnio zmodyfikowano 2010-05-11 20:26
SeaMonster131 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Odtwarzanie dźwięku [WinAPI] » 2010-05-11 20:09:08 Mam problem, otóż tworzę nowy plik nagłówkowy, powiedzmy Plik.h i mam w nim taki kod: #ifndef PLIK_H #define PLIK_H
#include <windows.h>
namespace Plik { void muza() { char sciezka[]; sndPlaySound( sciezka, SND_ASYNC | SND_LOOP ); } } #endif
I teraz w moim projekcie chcę użyć funkcji muza() to odtworzenia jakiegoś dźwięku. Jak to zrobić? Bo dopiero sie ucze i nie do końca wiem jak to powinno być zrobione... |
|
DejaVu |
» 2010-05-11 20:15:40 |
|
SeaMonster131 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-05-11 20:26:02 No wiem jak sie tego polecenia używa, ale czy można je jakoś zrobić w funkcji ? Jest mi to potrzebne
#edit Dobra już wiem, temat do zamknięcia :D |
|
« 1 » |