Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Zmiana rozdzielczości ekranu

Ostatnio zmodyfikowano 2010-05-18 14:13
Autor Wiadomość
franz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Zmiana rozdzielczości ekranu
» 2010-05-17 22:43:43
Witam szukam funkcji,która zmienia rozdzielczość ekranu.
Dużo googlowałem ,ale mało o tym informacji.
Wiem jak odczytywać wys/szer ekranu tzn. sprawdzać aktualną rozdzielczość,ale chciałbym ją zmienić.
Ewentualnie jeżeli taka funkcja nie istnieje to czy można w rejestrze dodać/zmodyfikować jakiś klucz odpowiedzialny za rozdzielczość.

PS://Próbowałem robić mniej więcej coś takiego,że procentowo obliczam punkt,który mnie na ekranie interesuje i w zależności od rozdzielczości,którą sczytywałem miałem nowe X i Y dla tej rozdzielczości.Minus był taki,że liczby często różniły się od siebie o np. 0,8 pixela i zaokrąglenie do int'a nic nie dawało,bo wynik był np.o -1.Potrzebuję tego do gry,którą tworze

Pozdro!
P-16925
DejaVu
» 2010-05-18 01:28:46
Jeśli bym szukał czegoś takiego to w WinAPI :) ale wyobraź sobie: ściągasz program, który zmnienia Ci rozdzielczość ekranu na 640x480 i się zamyka. Myślisz, że byłoby to porządane? Bo ja nie. Po to masz OpenGL'a i DirectX, żeby móc modyfikować rozdzielczość w trybie pełnoekranowym i tyle musi Ci wystarczyć, żebyś był Ty zadowolony jak i użytkownik Twojego programu. Osobiście to ja bym szału dostał jakby mi się przestawiły ikony na pulpicie bo 'ktoś' sobie wymyślił, że zmieni rozdzielczość.
P-16928
franz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-05-18 14:10:57
Ok,zdaję sobie sprawę,że w grze może się to nie przydać.
Nie mniej jednak już kilkakrotnie pisząc program potrzebowałem tej funkcji.
Więc nie wchodząc głębiej w to czy to dobre rozwiązanie czy nie,proszę kogoś kto zna tą funkcję/sposób na zmienienie rozdzielczości o pomoc.
P-16939
DejaVu
» 2010-05-18 14:13:39
W kursie OpenGL'a jest z pewnością sposób na przejście w tryb pełnoekranowy i możliwość zmiany rozdzielczości, jednak do aplikacji nie używa się takiego trybu z wielu powodów. Jednym z nich jest ergonomia użytkownika, którą Ty chcesz jemu zabrać.
P-16940
« 1 »
  Strona 1 z 1