Tablica obiektów typu TBitBtn Borland c++ Builder 6.0
Ostatnio zmodyfikowano 2016-12-05 10:21
gawiellus Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Tablica obiektów typu TBitBtn Borland c++ Builder 6.0 » 2016-12-04 20:28:43 Witam jak w temacie. W jaki sposób utworzyć dwuwymiarową tablicę obiektów typu TBitBtn, rozmiaru zdefiniowanego za pomocą dyrektywy #define. Jak odwoływać się do konkretnego przycisku. Pytam ponieważ pisze prostą grę. Napisałem ją już w czystm C, teraz chciałbym przepisać w wersji wizualnej.
|
|
j23 |
» 2016-12-05 10:21:39 Zdefiniuj tablicę wskaźników TBitBtn* i przypisz każdej pozycji wskaźnik do nowej instancji buttona (obiekty VCL musisz tworzyć na stercie operatorem new). Jeśli dobrze pamiętam, każda instancja powinna mieć przypisaną unikalną nazwę (właściwość Name). |
|
« 1 » |