Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Tablica obiektów typu TBitBtn Borland c++ Builder 6.0

Ostatnio zmodyfikowano 2016-12-05 10:21
Autor Wiadomość
gawiellus
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Tablica obiektów typu TBitBtn Borland c++ Builder 6.0
» 2016-12-04 20:28:43
Witam
jak w temacie. W jaki sposób utworzyć dwuwymiarową tablicę obiektów typu TBitBtn, rozmiaru zdefiniowanego za pomocą dyrektywy #define.
Jak odwoływać się do konkretnego przycisku. Pytam ponieważ pisze prostą grę. Napisałem ją już w czystm C, teraz chciałbym przepisać w wersji wizualnej.

P-154506
j23
» 2016-12-05 10:21:39
Zdefiniuj tablicę wskaźników TBitBtn* i przypisz każdej pozycji wskaźnik do nowej instancji buttona (obiekty VCL musisz tworzyć na stercie operatorem new). Jeśli dobrze pamiętam, każda instancja powinna mieć przypisaną unikalną nazwę (właściwość Name).
P-154525
« 1 »
  Strona 1 z 1