[SDL 1.2] Konwersja głębi bitowej
Ostatnio zmodyfikowano 2016-12-14 10:36
student113 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SDL 1.2] Konwersja głębi bitowej » 2016-12-13 21:56:48 Witam, Interesuje mnie sposób na szybką konwersję pliku .bmp na bitmape o głębokości 24 bitów. Mam za zadanie napisać prosty konwerter za pomocą kliku algorytmów bezstratnych, mam już działające implementacje ale działają one tylko dla plików o głębokości bitowej 24-bity. Dlatego wymyśliłem sobie że gdy bitmapa nie będzie miała 24-bitowej głębi wcześniej przekonwertuje ją na podany format i będę mógł spokojnie używać napisane algorytmy. Znalazłem funkcje SDL_ConvertSurface() ale nie potrafię jej chyba użyć. Wiem też że w SDL 2.0 jest SDL_ConvertSurfaceFormat() ale nie wiem czy opłaca się zmieniać całą aplikacje na SDL 2.0 z tego powodu. Może ktoś miał kiedyś podobny problem i znalazł rozwiązanie. Z góry dziękuje za pomoc,
|
|
j23 |
» 2016-12-14 10:36:13 SDL_ConvertSurface nie wydaje się jakaś strasznie skomplikowana. Pokaż jak konwertujesz bitmapę tą funkcją. |
|
« 1 » |