nie znaleziono sfml-graphics-d-2
Ostatnio zmodyfikowano 2016-12-25 13:18
latajacaryba Temat założony przez niniejszego użytkownika |
nie znaleziono sfml-graphics-d-2 » 2016-12-24 23:15:09 Witam. Wiem, takich tematów była pewnie masa, ale po 2 godzinach prób rozwiązania problemu dałem sobie spokój. Chciałem porobić coś w sfml, więc wszedłem na stronę, pobrałem, zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcją( http://www.sfml-dev.org/tutorials/2.2/start-cb.php ) i... coś poszło nie tak: "Nie można uruchomić programu, ponieważ na komputerze nie znaleziono sfml-graphics-d-2.dll.. Spróbuj ponownie (...)." Czy ktoś wie, co powinienem zrobić? Ktoś pisał: musisz przekopiować pliki .dll z folderu bin (jest w folderze SFML) do miejsca gdzie jest .exe twojego programu :P |
Zrobiłem to, nadal to samo. Proszę o pomoc. |
|
marcolo2307 |
» 2016-12-25 00:20:07 Skoro nie znaleziono to nie jest w katalogu z aplikacją. |
|
latajacaryba Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-12-25 00:42:32 Co powinienem w takim razie zrobić? https://zapodaj.net/688c5129540d3.png.html Coś źle zrobiłem, ale spójrz proszę na powyższy zrzut ekranu. |
|
Gibas11 |
» 2016-12-25 01:11:32 Jeśli uruchamiasz program przez IDE to dll powinny być w katalogu z projektem, jeśli przez dwuklik – w folderze z .exe. |
|
latajacaryba Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-12-25 02:40:29 Tak, uruchamiam przez środowisko, przerzuciłem dllki ale jak widać: https://zapodaj.net/5ae7eaef297f2.png.html nadal to samo :/ |
|
Gabes |
» 2016-12-25 05:48:14 Uświęć Chsześcian.
Jezus jet Wielki!!! |
|
marcolo2307 |
» 2016-12-25 10:18:26 Ekhm... Projekt w Code::Blocks to sfml, tak samo plik z kodem, a DLL wrzucasz do Laptop1. [a href="link"] |
|
mateczek |
» 2016-12-25 11:02:50 1. dll muszą być w katalogu aplikacji czyli tam gdzie exe. u ciebie bodajże folder bin
2. kompiluj w trybie relase jeśli przygotowujesz program do wyjścia na świat. dll bez literki "d" jak debug zajmują sporo mniej miejsca; |
|
« 1 » 2 |