CodeBlocks błędne ścieżki do projektu
Ostatnio zmodyfikowano 2017-02-13 17:48
NorDez Temat założony przez niniejszego użytkownika |
CodeBlocks błędne ścieżki do projektu » 2017-02-13 12:33:29 Witam ! 1) Tworzę nowy projekt w dowolnym folderze. 2) Dodaję plik .cpp do tego projektu i zapisuję pod nową lub tą samą nazwą. 3) Zapisuję projekt jako... 4) Oczywiście podaję wszystkie biblioteki i ścieżki do tego projektu. Dlaczego pojawia się błąd ||=== Build: Debug in Opengl (compiler: GNU GCC Compiler) ===| obj\Debug\glopen.o||In function `main':| D:\Biblioteki_SFML\SFML-2.4.1_gcc_win\examples\glopen.cpp|37|undefined reference to `sf::Texture::loadFromFile(std::string const&, sf::Rect<int> const&)'| D:\Biblioteki_SFML\SFML-2.4.1_gcc_win\examples\glopen.cpp|43|undefined reference to `sf::Font::loadFromFile(std::string const&)'| D:\Biblioteki_SFML\SFML-2.4.1_gcc_win\examples\glopen.cpp|57|undefined reference to `sf::Texture::loadFromFile(std::string const&, sf::Rect<int> const&)'| D:\Biblioteki_SFML\SFML-2.4.1_gcc_win\examples\glopen.cpp|176|undefined reference to `sf::Texture::loadFromFile(std::string const&, sf::Rect<int> const&)'| ||error: ld returned 1 exit status| ||=== Build failed: 5 error(s), 0 warning(s) (0 minute(s), 0 second(s)) ===| Ten sam plik.exe, który jest w folderze examples po dodaniu bibliotek dll do bin/Debug/program.exe wykonuje się prawidłowo Linijka z kodem: if (!backgroundTexture.loadFromFile("resources/background.jpg")) i następne. Nie wiem co jest przyczyną, jeszcze dwa tygodnie temu nie miałem takich problemów. Po licznych kombinacjach wydaje mi się że - faktycznie - to wina nie prawidłowych ścieżek. U mnie polega na kopiowaniu do folderu z programem pojedyńczych bibliotek, gdy zaznaczę wszystkie i przekopiuje program uruchamia się normalnie. Jakoś to bez sensu.
|
|
Gabes |
» 2017-02-13 16:01:39 zachować kolejność -------------- -release- sfml-graphics sfml-window sfml-system opengl32 winmm gdi32 -------------- -release-debug- sfml-graphics-d sfml-window-d sfml-system-d opengl32 winmm gdi32 -------------- -static- sfml-graphics-s sfml-window-s sfml-system-s opengl32 winmm gdi32 freetype jpeg -------------- -static-debug- sfml-graphics-s-d sfml-window-s-d sfml-system-s-d opengl32 winmm gdi32 freetype jpeg -------------- SFML and Code::Blocks (MinGW) |
|
NorDez Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2017-02-13 17:48:09 Tak mam i działa tylko z biblioteką 2.3.2 ale tylko debug. |
|
« 1 » |