CodeBlocks błędne ścieżki do projektu
Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!

CodeBlocks błędne ścieżki do projektu

AutorWiadomość
Temat założony przez niniejszego użytkownika
CodeBlocks błędne ścieżki do projektu
» 2017-02-13 12:33:29
Witam !
1) Tworzę nowy projekt w dowolnym folderze.
2) Dodaję plik .cpp do tego projektu i zapisuję pod nową lub tą samą nazwą.
3) Zapisuję projekt jako...
4) Oczywiście podaję wszystkie biblioteki i ścieżki do tego projektu.
Dlaczego pojawia się błąd ||=== Build: Debug in Opengl (compiler: GNU GCC Compiler) ===|
obj\Debug\glopen.o||In function `main':|
D:\Biblioteki_SFML\SFML-2.4.1_gcc_win\examples\glopen.cpp|37|undefined reference to `sf::Texture::loadFromFile(std::string const&, sf::Rect<int> const&)'|
D:\Biblioteki_SFML\SFML-2.4.1_gcc_win\examples\glopen.cpp|43|undefined reference to `sf::Font::loadFromFile(std::string const&)'|
D:\Biblioteki_SFML\SFML-2.4.1_gcc_win\examples\glopen.cpp|57|undefined reference to `sf::Texture::loadFromFile(std::string const&, sf::Rect<int> const&)'|
D:\Biblioteki_SFML\SFML-2.4.1_gcc_win\examples\glopen.cpp|176|undefined reference to `sf::Texture::loadFromFile(std::string const&, sf::Rect<int> const&)'|
||error: ld returned 1 exit status|
||=== Build failed: 5 error(s), 0 warning(s) (0 minute(s), 0 second(s)) ===|
Ten sam plik.exe, który jest w folderze examples po dodaniu bibliotek dll do bin/Debug/program.exe wykonuje się prawidłowo
Linijka z kodem: if (!backgroundTexture.loadFromFile("resources/background.jpg")) i następne.
Nie wiem co jest przyczyną, jeszcze dwa tygodnie temu nie miałem takich problemów.
Po licznych kombinacjach wydaje mi się że - faktycznie - to wina nie prawidłowych ścieżek. U mnie polega na kopiowaniu do folderu z programem pojedyńczych bibliotek, gdy zaznaczę wszystkie i przekopiuje program uruchamia się normalnie. Jakoś to bez sensu.
P-157646
» 2017-02-13 16:01:39
zachować kolejność
--------------
-release-

sfml-graphics
sfml-window
sfml-system
opengl32
winmm
gdi32
--------------
-release-debug-

sfml-graphics-d
sfml-window-d
sfml-system-d
opengl32
winmm
gdi32
--------------
-static-

sfml-graphics-s
sfml-window-s
sfml-system-s
opengl32
winmm
gdi32
freetype
jpeg
--------------
-static-debug-

sfml-graphics-s-d
sfml-window-s-d
sfml-system-s-d
opengl32
winmm
gdi32
freetype
jpeg
--------------

SFML_STATIC do:
SFML_STATIC do:
SFML and Code::Blocks (MinGW)
P-157660
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-02-13 17:48:09
Tak mam i działa tylko z biblioteką 2.3.2 ale tylko debug.
P-157669
« 1 »
 Strona 1 z 1