Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL] Kolejne porcje danych dla instancji

Ostatnio zmodyfikowano 2017-03-19 13:04
Autor Wiadomość
fokusx
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[OpenGL] Kolejne porcje danych dla instancji
» 2017-03-19 13:04:58
Witam,
Do tej pory, gdy chciałem podzielić ileś tam danych z VBO na instancje używałem glVertexAttribDivisor.
Aktualnie chcę uzyskać odwrotny efekt, czyli mam więcej danych w VBO (np. 20 wektorów 3f) a jedna instancja korzysta z 10 danych.
Pierwsza instancja zawsze pobiera pierwsze 10 elementów (0-10), kolejna instancja powinna pobrać kolejne 10 elementów (10-20) i kolejna od początku (od 0 do 10).

Czy da się coś takiego uzyskać? Jak?
P-159151
« 1 »
  Strona 1 z 1