Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++][SMFL] przenoszenie projektu z komutera na komputer - problem z OpenGl

Ostatnio zmodyfikowano 2017-03-27 21:24
Autor Wiadomość
aaadam
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++][SMFL] przenoszenie projektu z komutera na komputer - problem z OpenGl
» 2017-03-25 19:08:32
Witam, napisałem sporą grę w smflu i po przeniesieniu projektu na inny komputer podczas próby debugowania pojawia mi się taki błąd (na pierwszym kompie śmiga wszystko cacay):

Warning: The created OpenGL context does not fully meet the settings that were r
equested
Requested: version = 1.1 ; depth bits = 0 ; stencil bits = 0 ; AA level = 0 ; co
re = false ; debug = false ; sRGB = true
Created: version = 2.1 ; depth bits = 0 ; stencil bits = 0 ; AA level = 0 ; core
 = false ; debug = false ; sRGB = false

może ktoś pomóc :) ??
P-159397
Tebex
» 2017-03-25 19:13:31
Też miałem podobny problem gdy próbowałem skompilować projekt SFML na laptopie, z tego co pamiętam u mnie problem był związany z włączonym antyaliasingiem
P-159398
aaadam
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-03-25 19:34:39
a jak to rozwiązać ??
P-159399
1aam2am1
» 2017-03-25 21:05:00
To jest tylko warning I mówi że nie może stworzyć kontekstu w  wersji 1.1 więc stworzył 2.1 nowsza też może być. Więc wszystko gra.
P-159407
aaadam
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-03-26 09:40:47
Nie bardzo, ponieważ przy rysowaniu widoku wywala mi się aplikacja ... sprawdzę wszystkie ścieżki sprajtów itp i dam znać
P-159416
aaadam
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-03-27 21:24:05
problem rozwiązany ... na drugim kompie miałem inną wersje smfl
zamykam temat
P-159493
« 1 »
  Strona 1 z 1