[C++][SMFL] przenoszenie projektu z komutera na komputer - problem z OpenGl
Ostatnio zmodyfikowano 2017-03-27 21:24
aaadam Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++][SMFL] przenoszenie projektu z komutera na komputer - problem z OpenGl » 2017-03-25 19:08:32 Witam, napisałem sporą grę w smflu i po przeniesieniu projektu na inny komputer podczas próby debugowania pojawia mi się taki błąd (na pierwszym kompie śmiga wszystko cacay): Warning: The created OpenGL context does not fully meet the settings that were r equested Requested: version = 1.1 ; depth bits = 0 ; stencil bits = 0 ; AA level = 0 ; co re = false ; debug = false ; sRGB = true Created: version = 2.1 ; depth bits = 0 ; stencil bits = 0 ; AA level = 0 ; core = false ; debug = false ; sRGB = false
może ktoś pomóc :) ?? |
|
Tebex |
» 2017-03-25 19:13:31 Też miałem podobny problem gdy próbowałem skompilować projekt SFML na laptopie, z tego co pamiętam u mnie problem był związany z włączonym antyaliasingiem |
|
aaadam Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2017-03-25 19:34:39 a jak to rozwiązać ?? |
|
1aam2am1 |
» 2017-03-25 21:05:00 To jest tylko warning I mówi że nie może stworzyć kontekstu w wersji 1.1 więc stworzył 2.1 nowsza też może być. Więc wszystko gra. |
|
aaadam Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2017-03-26 09:40:47 Nie bardzo, ponieważ przy rysowaniu widoku wywala mi się aplikacja ... sprawdzę wszystkie ścieżki sprajtów itp i dam znać |
|
aaadam Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2017-03-27 21:24:05 problem rozwiązany ... na drugim kompie miałem inną wersje smfl zamykam temat |
|
« 1 » |