[Allegro, C++] Dźwięk
Ostatnio zmodyfikowano 2010-06-07 15:00
lemis.aryl Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro, C++] Dźwięk » 2010-06-06 00:02:50 Jak sprawdzić kiedy kończy się dany dźwięk? Np.: jeśli skończy się odtwarzanie jednego to zaczyna się odtwarzanie następnego. |
|
lenrokskate |
» 2010-06-06 12:07:10 słyszałeś o takim czymś jak timery? |
|
DejaVu |
» 2010-06-06 19:09:42 @lenrokskate: grabisz sobie - lepiej nie zabieraj głosu jeżeli nie chcesz pomagać. |
|
kamillo121 |
» 2010-06-06 19:18:32 Może spróbuj pobrać długość aktualnego dźwięku a potem tylko pobierać dane dotyczące aktualnej sekundy odtwarzanego dźwięku i sprawdzać jeżeli jest równy długości znaczy, że się skończył i następnie zmieniać dźwięk |
|
malan |
» 2010-06-06 22:48:38 @lenrokskate: Co mu da timer skoro nie wiem ile trwa dany dźwięk? Musiałby mieś na sztywno wpisane długości plików muzycznych itp., a Jemu raczej chodzi o pobranie długości dźwięku, czyli np.: Sound mySound[ 10 ]; mySound[ 0 ].GetSound( "foo.mp3" );
int index = 0; mySound[ index ].play();
if( mySound[ index ].end() ) index++;
|
|
lemis.aryl Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-06-06 23:00:24 Właśnie o to mi chodziło:
mySound[index].end()
Dzięki wielkie. |
|
malan |
» 2010-06-06 23:12:50 Emm, chyba się nie zrozumieliśmy. Przykro mi, ale to był tylko przykład :). Klasy Sound w Allegro raczej nie znajdziesz ;p. |
|
lemis.aryl Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-06-06 23:17:33 mySound[index].end() zwraca true jeśli dźwięk się skończy, tak? |
|
« 1 » 2 |