Bartaz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro, C++] Błędne wyświetlanie bitmap » 2010-06-13 18:54:35 Witam mam problem otoz wszystko normalnie robie bitmape potem ja laduje i wyswietlam tyle ze on sie wyswietla dziwnie nie tak jak powinna robilem te bitmapy w "Paint NET" np Ziema powinna wygladac tak: http://img266.imageshack.us/img266/5900/ziema.pngA wyglada tak: http://img163.imageshack.us/img163/36/beztytuuwmb.pngKod wyglada tak: #include <allegro.h> int main() { allegro_init(); install_keyboard(); set_gfx_mode( GFX_AUTODETECT_WINDOWED, 1000, 700, 0, 0 ); set_color_depth( 32 ); BITMAP * bufor = NULL; BITMAP * earth = NULL; bufor = create_bitmap( 1000, 700 ); earth = load_bitmap( "Gfx/Other/earth.bmp", default_palette ); while( !key[ KEY_ESC ] ) { masked_blit( earth, screen, 0, 0, 0, 0, 1000, 700 ); masked_blit( bufor, screen, 0, 0, 0, 0, 1000, 700 ); } allegro_exit(); return( 0 ); } END_OF_MAIN();
|
|
Bartaz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
... » 2010-06-13 19:07:09 Zminilem masked_blit na samo blit i jest dobrze ale to samo dzieje sie np z obrazkiem "czolg" a tam jest troche rozowego i jak bede robil funkcja blit to ten rozowy bedzie widac . To jak to naprawic? |
|
malan |
» 2010-06-13 19:15:40 Spróbuj wyświetlić to na buforze i za każdym obiegiem pętli wyczyść go (za pomocą clear_to_color). |
|
szyx_yankez |
» 2010-06-13 19:18:15 Funkcja set_color_depth powinna być przed set_gfx_mode . |
|
lemis.aryl |
» 2010-06-13 19:24:44 while( !key[ KEY_ESC ] ) { clear_to_color( bufor, makecol( 0, 0, 0 ); masked_blit( earth, screen, 0, 0, 0, 0, 1000, 700 ); masked_blit( bufor, screen, 0, 0, 0, 0, 1000, 700 ); } |
|
Bartaz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
... » 2010-06-13 19:26:53 Heh dzieki ;p |
|
« 1 » |