Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL] Falująca bryła 3D

Ostatnio zmodyfikowano 2017-08-28 21:38
Autor Wiadomość
slowbro
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[OpenGL] Falująca bryła 3D
» 2017-08-27 13:01:08
Cześć

W wielu intrach demoscenowych można zobaczyć efekt falującej przestrzennej bryły jak na widocznym załączonym zrzucie ekranu. Jak taki efekt można uzyskać? Jest to wyświetlana kula ze zmienianymi wartościami jakiś atrybutów? Jest to metaball? Czego szukać na sieci, jakich tagów?

Pozdrawiam
P-164320
garlonicon
» 2017-08-27 13:57:47
jak na widocznym załączonym zrzucie ekranu
Gdzie można znaleźć ten zrzut ekranu?
P-164321
slowbro
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-08-27 16:16:46
Faktycznie zapomniałem linka. Proszę bardzo https://zapodaj.net/3f02538e6e39c.png.html
P-164323
pekfos
» 2017-08-27 16:26:59
P-164324
DejaVu
» 2017-08-27 16:43:45
Strzelam, że chodzi Ci po prostu o funkcję sin/cos, która modyfikuje każdy punkt :)
P-164325
slowbro
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-08-27 16:55:18
@pefkos: Napisz coś konstruktywnego:)
P-164328
pekfos
» 2017-08-27 17:12:16
Napisz coś konstruktywnego:)
Pokonał mnie fakt, że włożyłeś trud w to, żeby zrobić screena youtube playera, zamiast po prostu podać link do faktycznego filmu.. To tak jakbyś zrobił zdjęcie ekranu.
Ale miało być konstruktywnie: Wiesz co to jest sfera, albo koło i jak się je rysuje? Jeśli o tym pomyśleć to twoja falująca bryła jest trywialna. Zamiast robić sferę o stałym promieniu, zrób taką, której promień jest zmienny (duh!), tak jakbyś generował teren na podstawie heightmapy. A samą mapę wysokości generuj w locie, jakąś funkcją kątów w osiach X, Y, Z i czasu.
P-164329
slowbro
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-08-28 21:38:56
@pefkos: Dzięki! O to chodziło:)
P-164353
« 1 »
  Strona 1 z 1