[sfml] przerzucienie tekstury w pionie
Ostatnio zmodyfikowano 2017-09-07 22:11
latajacaryba Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[sfml] przerzucienie tekstury w pionie » 2017-09-07 21:05:20 Witam. Czy w SFMLu jest opcja, by przerzucić teksturę w pionie? Z góry dziękuję. |
|
pekfos |
» 2017-09-07 21:21:19 Ujemna skala w sf::Sprite. |
|
latajacaryba Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2017-09-07 21:31:24 czyli po prostu sprajt.setScale( - 1, - 1 ); ? Będzie w tym samym miejscu, tylko tekstura będzie przerzucona w pionie? |
|
pekfos |
» 2017-09-07 21:34:00 A jak przerzucisz w poziomie? Wpiszesz wszędzie -2..? Nie będzie w tym samym miejscu, będzie odbite dookoła punktu, który ustawiasz w setOrigin(). |
|
latajacaryba Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2017-09-07 21:36:56 Ohh, racja, nie pomyślałem, dobra, poradzę sobie. Dzięki :) PS. ale dla animacji, czyli częstej zmiany tekstury wydajniej będzie wczytać już przerzuconą teksturę (mieć 2 wersje) niż skalować i ustawiać pozycje? |
|
pekfos |
» 2017-09-07 21:45:12 Nie będzie wydajniej. Za to zużyjesz więcej pamięci. |
|
latajacaryba Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2017-09-07 22:11:12 Nie ma problemu z implementacją, więc skoro nie będzie wolniejsze to się zrobi :> Temat zamykam |
|
« 1 » |