Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[sfml] przerzucienie tekstury w pionie

Ostatnio zmodyfikowano 2017-09-07 22:11
Autor Wiadomość
latajacaryba
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[sfml] przerzucienie tekstury w pionie
» 2017-09-07 21:05:20
Witam. Czy w SFMLu jest opcja, by przerzucić teksturę w pionie? Z góry dziękuję.
P-164702
pekfos
» 2017-09-07 21:21:19
Ujemna skala w sf::Sprite.
P-164704
latajacaryba
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-09-07 21:31:24
czyli po prostu
sprajt.setScale( - 1, - 1 );
? Będzie w tym samym miejscu, tylko tekstura będzie przerzucona w pionie?
P-164706
pekfos
» 2017-09-07 21:34:00
A jak przerzucisz w poziomie? Wpiszesz wszędzie -2..? Nie będzie w tym samym miejscu, będzie odbite dookoła punktu, który ustawiasz w setOrigin().
P-164707
latajacaryba
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-09-07 21:36:56
Ohh, racja, nie pomyślałem, dobra, poradzę sobie. Dzięki :)
PS. ale dla animacji, czyli częstej zmiany tekstury wydajniej będzie wczytać już przerzuconą teksturę (mieć 2 wersje) niż skalować i ustawiać pozycje?
P-164709
pekfos
» 2017-09-07 21:45:12
Nie będzie wydajniej. Za to zużyjesz więcej pamięci.
P-164710
latajacaryba
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-09-07 22:11:12
Nie ma problemu z implementacją, więc skoro nie będzie wolniejsze to się zrobi :>
Temat zamykam
P-164713
« 1 »
  Strona 1 z 1