Jaka graficzna biblioteka w 2017r. ?
Ostatnio zmodyfikowano 2017-10-13 19:34
Capitan Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Jaka graficzna biblioteka w 2017r. ? » 2017-10-11 12:22:53 Tak jak w temacie, którą bibliotekę graficzną opłaca się nauczyć w 2017r? Kilka lat temu, robiłem projekty w c++/allegro, ale już wtedy mi odradzali i proponowali sdl. To którą wybrać allegro/sdl/sfml? |
|
Saran |
» 2017-10-11 17:08:00 SFML.
Lub pisz w GLFW i OpenGLu, jeśli wolisz bardziej niskopoziomowo. |
|
DejaVu |
» 2017-10-13 18:10:54 SFML do projektów 2D. Do projektów 3D się nie wypowiadam. Niby Ogre3D jest popularny, ale nie przemówiła do mnie 'waga' kodu źródłowego i liczba zależnych bibliotek. Z kolei Irrlicht do mnie nie trafił, ponieważ nie miał wsparcia czcionek wektorowych (może to się zmieniło). Mam też doświadczenie z dostosowaniem SFML tak, aby wspierał 3D. Ogólnie spora rzeźba do wykonania, bo translacji 3D w SFML-u nie ma, więc sporo kodu trzeba dopisać samodzielnie. Generalnie ilość energii włożonej w 3D w stosunku do korzyści jest fatalna. Lepiej od razu celować w silnik, który wspiera 3D oraz wspiera wczytywanie modeli 3D z animacjami. Przykładowy projekt napisany w SFML-u: Worms DDT remake w 7 dni (by pekfos & DejaVu) (dostęp dla zalogowanych użytkowników). |
|
michal11 |
» 2017-10-13 19:34:06 Napisz do czego ci potrzebna ta biblioteka to łatwiej będzie doradzić. |
|
« 1 » |