Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Jaka graficzna biblioteka w 2017r. ?

Ostatnio zmodyfikowano 2017-10-13 19:34
Autor Wiadomość
Capitan
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Jaka graficzna biblioteka w 2017r. ?
» 2017-10-11 12:22:53
Tak jak w temacie, którą bibliotekę graficzną opłaca się nauczyć w 2017r? Kilka lat temu, robiłem projekty w c++/allegro, ale już wtedy mi odradzali i proponowali sdl. To którą wybrać allegro/sdl/sfml?
P-165643
Saran
» 2017-10-11 17:08:00
SFML.

Lub pisz w GLFW i OpenGLu, jeśli wolisz bardziej niskopoziomowo.
P-165646
DejaVu
» 2017-10-13 18:10:54
SFML do projektów 2D. Do projektów 3D się nie wypowiadam. Niby Ogre3D jest popularny, ale nie przemówiła do mnie 'waga' kodu źródłowego i liczba zależnych bibliotek. Z kolei Irrlicht do mnie nie trafił, ponieważ nie miał wsparcia czcionek wektorowych (może to się zmieniło).

Mam też doświadczenie z dostosowaniem SFML tak, aby wspierał 3D. Ogólnie spora rzeźba do wykonania, bo translacji 3D w SFML-u nie ma, więc sporo kodu trzeba dopisać samodzielnie. Generalnie ilość energii włożonej w 3D w stosunku do korzyści jest fatalna. Lepiej od razu celować w silnik, który wspiera 3D oraz wspiera wczytywanie modeli 3D z animacjami.

Przykładowy projekt napisany w SFML-u: Worms DDT remake w 7 dni (by pekfos & DejaVu) (dostęp dla zalogowanych użytkowników).
P-165711
michal11
» 2017-10-13 19:34:06
Napisz do czego ci potrzebna ta biblioteka to łatwiej będzie doradzić.
P-165714
« 1 »
  Strona 1 z 1