Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SDL, C++] Po uruchomieniu aplikacji otrzymuję 'RUN FAILED'

Ostatnio zmodyfikowano 2010-07-04 17:30
Autor Wiadomość
steckel
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SDL, C++] Po uruchomieniu aplikacji otrzymuję 'RUN FAILED'
» 2010-07-04 15:29:52
Witam!
Miałem spore problemy z kompilacją SDL_gfx pod MinGW, więc ściągnąłem sobie skompilowaną: http://forum.gamedev.pl/index.php/topic,4815.msg134928.html#msg134928. Wkleiłem do folderu SDL, następnie dolinkowałem bibliotekę SDL_gfx.lib, zincludowałem SDL_gfxPrimitives.h, użyłem funkcji:
C/C++
pixelColor( ekran, 2, 2, 0xFF0000FF );
Zmienna 'ekran' jest typu SDL_Surface*. Przy kompilacji programu nie było żadnych błędów, lecz po uruchomieniu się wyłączył i wypisał komunikat:
C/C++
RUN FAILED( exit value - 1 073 741 515, total time: 281ms )
Co robić?
Pewnie jest to spowodowane tym, że użyłem biblioteki skompilowanej pod Visuala, a nie MinGW, ale takowej nie znalazłem. Jest ktoś może w posiadaniu tej biblioteki skompilowanej pod Windows XP, MinGW?

#by malan
Brak kultury i wychowania. Bezczelny jesteś.
P-19448
DejaVu
» 2010-07-04 17:10:53
Jak masz problem to wklejaj jego pełną treść na forum, a nie linka do forum gdzie się ta treść znajduje.

http://forums.netbeans.org/topic26322.html

/edit:
Solved the problem:

Adding the SDL.dll to the directory with the executable makes it work
Reasumując: wraj SDL.dll koło pliku exe.
P-19452
steckel
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-07-04 17:30:08
Rzeczywiście, musiałem wkleić SDL_gfx.dll, bo SDL.dll już miałem.
Ale ze mnie gapa, aż mi wstyd ;/
P-19453
« 1 »
  Strona 1 z 1