[SDL, C++] Po uruchomieniu aplikacji otrzymuję 'RUN FAILED'
Ostatnio zmodyfikowano 2010-07-04 17:30
steckel Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SDL, C++] Po uruchomieniu aplikacji otrzymuję 'RUN FAILED' » 2010-07-04 15:29:52 Witam! Miałem spore problemy z kompilacją SDL_gfx pod MinGW, więc ściągnąłem sobie skompilowaną: http://forum.gamedev.pl/index.php/topic,4815.msg134928.html#msg134928. Wkleiłem do folderu SDL, następnie dolinkowałem bibliotekę SDL_gfx.lib, zincludowałem SDL_gfxPrimitives.h, użyłem funkcji: pixelColor( ekran, 2, 2, 0xFF0000FF );
Zmienna 'ekran' jest typu SDL_Surface*. Przy kompilacji programu nie było żadnych błędów, lecz po uruchomieniu się wyłączył i wypisał komunikat: RUN FAILED( exit value - 1 073 741 515, total time: 281ms )
Co robić? Pewnie jest to spowodowane tym, że użyłem biblioteki skompilowanej pod Visuala, a nie MinGW, ale takowej nie znalazłem. Jest ktoś może w posiadaniu tej biblioteki skompilowanej pod Windows XP, MinGW? #by malan Brak kultury i wychowania. Bezczelny jesteś. |
|
DejaVu |
» 2010-07-04 17:10:53 Jak masz problem to wklejaj jego pełną treść na forum, a nie linka do forum gdzie się ta treść znajduje. http://forums.netbeans.org/topic26322.html/edit: Solved the problem:
Adding the SDL.dll to the directory with the executable makes it work
|
Reasumując: wraj SDL.dll koło pliku exe. |
|
steckel Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-07-04 17:30:08 Rzeczywiście, musiałem wkleić SDL_gfx.dll, bo SDL.dll już miałem. Ale ze mnie gapa, aż mi wstyd ;/ |
|
« 1 » |