GNU Code Block - Direct Input + Joystick - obsługa zdarzeń
Ostatnio zmodyfikowano 2017-11-12 16:40
4096 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
GNU Code Block - Direct Input + Joystick - obsługa zdarzeń » 2017-11-12 16:40:05 Witam
Zainstalowałem prawdopodobnie poprawnie GNU Code Block, gdyż skompilowałem i uruchomiłem pierwszy program consolo-wy - hello world. Sytuacja zmusiła mnie, aby zamiast w C#, napisać w C++, obsługę zdarzeń Joysticka USB dla Windows XPx86.
Chciałbym prosić o podpowiedź, jak mogę zacząć tworzyć kod, aby był minimalistyczny - aplikacja consolo-wa, celem obsługi zdarzeń wciskanych 12 klawiszy w Joystick-u USB.
Potrzebuję aby aplikacja consolowa słuchała tych zdarzeń i wypisywała który przycisk wciśnięto, w consoli. Aplikacja musi działać na MicroXPx86, najlepiej aby to był Direct Input bez pobierania dodatków itp, aby na że tak powiem "gołym" GNU Code Blocks, po prostu to wykonać.
Proszę o podpowiedzi. Mam jakieś tam doświadczenie w C#, ale w C++ w zasadzie żadnego, tyle że się orientuję w miarę o co chodzi.
|
|
« 1 » |