Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro, C++] Obrót postaci w kierunku myszki

Ostatnio zmodyfikowano 2010-07-10 01:23
Autor Wiadomość
Bartaz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro, C++] Obrót postaci w kierunku myszki
» 2010-07-10 00:13:18
Witam siedze juz nad tym troche i nic mi do glowy nie przychdzi.
Wiec jak zrobic tak zeby postac obracala sie tak jak sie rusza myszka? znaczy w kolko.
P-19713
DejaVu
» 2010-07-10 00:43:38
Ale co... myszką kręcisz w kółko? To wystarczy:
C/C++
rysuj( mouse_x, mouse_y )
:)
Problem sprawia Ci konkretnie co... obrócenie postaci o kąt czy wyznaczenie kąta o jaki należy obrócić postać, czy jeszcze coś innego?

Skoro siedzisz długo nad problemem to możesz chyba poświęcić te 10min na dokładne opisanie problemu, skoro chcesz żeby ktoś Ci pomógł no nie? :)
P-19714
Bartaz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
...
» 2010-07-10 00:50:18
Chodzi mi o to ze jest np postac z bronia chodzenie jest jest normalne znaczy gora dol lewo prawo ale np jak sie rusza myszka w prawo to tlow ludka z bronia tez przesunie sie w prawo .
P-19715
DejaVu
» 2010-07-10 01:14:56
możesz zrobić tak:
C/C++
setMousePosX( srodek_ekranu_x ); //INFO: jeden raz przed pętlą
//...
//INFO: w pętli:
kat_ludka += mouse_x - srodek_ekranu_x;
setMousePosX( srodek_ekranu_x ); //INFO: prawidłową nazwę funkcji musisz sobie znaleźć w dokumentacji allegro
P-19716
Bartaz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
...
» 2010-07-10 01:23:01
Ok znajde napewno wielkie dzięki ;p
P-19717
« 1 »
  Strona 1 z 1