[Irrlicht, C++] Problem z 'driverType'
Ostatnio zmodyfikowano 2010-07-30 18:57
Gronek8624 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Irrlicht, C++] Problem z 'driverType' » 2010-07-19 18:21:06 Witam Problem mój polega na tym że gdy włączam grę i wybieram dx9 to wtedy gra się wyłącza. A gdy wybieram OpenGL to przy wyświetleniu 3 modeli mam 3-10 fps
Jakiś czas temu robiłem format-a od tamtego czasu mam problemy
Procesor Athlon 64x2 2,30GHz Karta graficzna Radeon x1550 Ram 1GB Win7 Professional 32bity DirectX 11 Aktualne sterowniki
Za pomoc z góry dziękuje |
|
TheLukon |
» 2010-07-19 18:45:04 Ześ zaszalał z kartą ;p Dołożył byś 100-150 i byś kupił o wiele lepszy sprzęt. A co do problemu to wyczytałem na jakimś forum że mogą wystąpić pewne problemy na win7, ale nie dowiedziałem się jakie. |
|
021995 |
» 2010-07-19 19:45:22 na WIN 7 nie można otwierać aplikacji 16 bitowych tylko 32 i 64 :] może kompilator robi aplikację 16 bitowe :] i dla tego hahahaa |
|
Gronek8624 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-07-19 23:12:38 Moja gra jest pisana w 32 bit A mój komputer dostałem 3 lata temu A zapomniałem coś wam podać Gdy wybieram Direct3D To w tym okienku wyświetla mi Irrlicht Engine 1.7.1 Professional <Build 7600> DIRECt3D9 Driver was not compiled into this dll. Try another one.
Znalazłem na płycie DX9.0c i problem z open-GL znikł :) ale z Direct3D dalej jest :( |
|
lenrokskate |
» 2010-07-30 18:57:28 ja też mam to samo, denerwuje mnie to
// uważaj na słowa |
|
« 1 » |