Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Irrlicht, C++] Problem z 'driverType'

Ostatnio zmodyfikowano 2010-07-30 18:57
Autor Wiadomość
Gronek8624
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Irrlicht, C++] Problem z 'driverType'
» 2010-07-19 18:21:06
Witam
Problem mój polega na tym że gdy włączam grę i wybieram dx9 to wtedy gra
się wyłącza.
A gdy wybieram OpenGL to przy wyświetleniu 3 modeli mam 3-10 fps



Jakiś czas temu robiłem format-a od tamtego czasu mam problemy

Procesor Athlon 64x2 2,30GHz
Karta graficzna Radeon x1550
Ram 1GB
Win7 Professional 32bity
DirectX 11
Aktualne sterowniki

Za pomoc z góry dziękuje
P-19991
TheLukon
» 2010-07-19 18:45:04
Ześ zaszalał z kartą ;p Dołożył byś 100-150 i byś kupił o wiele lepszy sprzęt.
A co do problemu to wyczytałem na jakimś forum że mogą wystąpić pewne problemy na win7, ale nie dowiedziałem się jakie.
P-19992
021995
» 2010-07-19 19:45:22
na WIN 7 nie można otwierać aplikacji 16 bitowych tylko 32 i 64 :]
może kompilator robi aplikację 16 bitowe :] i dla tego hahahaa
P-19994
Gronek8624
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-07-19 23:12:38
Moja gra jest pisana w 32 bit
A mój komputer dostałem 3 lata temu


A zapomniałem coś wam podać
Gdy wybieram Direct3D
To w tym okienku wyświetla mi


Irrlicht Engine 1.7.1
Professional <Build 7600>
DIRECt3D9 Driver was not compiled into this dll. Try another one.

Znalazłem na płycie DX9.0c i problem z open-GL znikł :) ale z Direct3D dalej jest :(




P-20000
lenrokskate
» 2010-07-30 18:57:28
ja też mam to samo, denerwuje mnie to

// uważaj na słowa
P-20300
« 1 »
  Strona 1 z 1