[C++] [SFML] Identyfiaktora nie odnaleziono
Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!

[C++] [SFML] Identyfiaktora nie odnaleziono

AutorWiadomość
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++] [SFML] Identyfiaktora nie odnaleziono
» 2018-05-07 00:50:17
Tak jak w temacie, otrzymuję error w main.cpp "error C3861: "popButton": identyfikatora nie odnaleziono"

C/C++
//CSButton.h

#pragma once
#include "Object.h"
#include "Helper.h"


class CSButton
    : public Object
{
public:
    CSButton( std::string filename, float x, float y );
    CSButton() = delete;
    ~CSButton() = default;
    void popButton( sf::RenderWindow window, CSButton & button1, CSButton & button2, CRed & red, CBlue & blue1, CBlue & blue2, CBlue & blue3 );
};

//CSButton.cpp

#include "CSButton.h"



CSButton::CSButton( std::string filename, float x, float y )
{
    texture.loadFromFile( filename );
    sprite.setTexture( texture );
    sprite.setPosition( x, y );
}

void CSButton::popButton( sf::RenderWindow window, CSButton & button1, CSButton & button2, CRed & red, CBlue & blue1, CBlue & blue2, CBlue & blue3 )
{
    if( red.colliding == true )
    {
        window.draw( button1 );
        if( sf::Keyboard::isKeyPressed( sf::Keyboard::Space ) )
        {
            red.colliding = false;
            blue1.colliding = false;
            blue2.colliding = false;
            blue3.colliding = false;
        }
    }
    else if( blue1.colliding == true && blue2.colliding == true && blue3.colliding == true )
    {
        window.draw( button2 );
        if( sf::Keyboard::isKeyPressed( sf::Keyboard::Space ) )
        {
            red.colliding = false;
            blue1.colliding = false;
            blue2.colliding = false;
            blue3.colliding = false;
        }
    }
   
}

//main.cpp

//przed pętlą główną stworzenie objektów
CSButton button1( "Images/ButtonLose.png", 600, 300 );
CSButton button2( "Images/ButtonWin.png", 600, 300 );

// potem w pętli, gdzie otrzymuję błąd

popButton( window, button1, button2, red, blue1, blue2, blue3 );

Szukałem błędu, ale nie mam już pojęcia gdzie dałem ciała :X

P-170949
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2018-05-07 00:52:57
Dobra, chwilowy zastój umysłowy. Próbowałem wywołać fucnke z klasy bez obiektu na rzecz któego go wywołuję :X
P-170950
« 1 »
 Strona 1 z 1