Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

load_datafile i zmienna jako nazwa pliku dat

Ostatnio zmodyfikowano 2010-07-21 23:24
Autor Wiadomość
shutdown
Temat założony przez niniejszego użytkownika
load_datafile i zmienna jako nazwa pliku dat
» 2010-07-20 22:50:33
Mam pytanie, czy ktoś próbował wczytywać pliki z grabbera używając nazwy zmiennej?
W moim przypadku jest pobieranie nazwy przy użyciu readdir z dirent.h, ale to póki co powoduje błąd. Ale mnie interesuje czy ktoś robił coś takiego?
P-20025
021995
» 2010-07-20 22:51:58
nie :]
P-20026
shutdown
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-07-21 11:33:09
To już mam, okazało się że to problemy z ścieżkami folderów (opendir i load_datafile mają różne).
A teraz nowe pytanko: czy ktoś robił vektor struktur z bitmapami?
P-20039
malan
» 2010-07-21 21:53:25
C/C++
struct sBitmap
{
    BMP * bitmap;
    int x;
    int y;
    int w;
    int h;
    //...
};

int main()
{
    std::vector < sBitmap > myBitmaps;
    return 0;
}
Coś takiego?
P-20067
shutdown
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-07-21 22:13:14
A można prosić jeszcze przykład dodania nowego elementu do tego vectora?
P-20068
malan
» 2010-07-21 23:24:46
C/C++
struct sBitmap
{
    BMP * bitmap;
    int x;
    int y;
    int w;
    int h;
    //...
};
sBitmap NewBitmap( BMP *, int, int, int, int );

int main()
{
    std::vector < sBitmap > myBitmaps;
   
    myBitmaps.push_back( NewBitmap( LoadBMP( /**/, 0, 0, 100, 50 ) );
    return 0;
};

sBitmap NewBitmap( BMP * newBMP, int newX, int newY, int newW, int newH )
{
    sBitmap newBitmap;
    newBitmap.bitmap = newBMP;
    newBitmap.x = newX;
    newBitmap.y = newY;
    newBitmap.w = newW;
    newBitmap.h = newH;
   
    return newBitmap;
};
W tym kodzie jest tylko mała... luka, ale jak inaczej to sobie zorganizujesz to może coś z tego będzie.
P-20069
« 1 »
  Strona 1 z 1