[c++] Projekt na uczelnie
Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!

[c++] Projekt na uczelnie

AutorWiadomość
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[c++] Projekt na uczelnie
» 2018-06-06 23:15:09
Witam, poszukuję jakiegoś pomysłu na projekt który spełnia następujące kryteria:
-projekt należy napisać w 2 językach (2 osobne programy) obiektowych, jednym z nich musi być język Java lub C++
-należy wykorzystać min. 7 klas, w tym min. 5 ułożonych w sensowną i sensownie wykorzystaną hierarchię,
-należy wykorzystać techniki polimorficzne (metody wirtualne),
-należy wykorzystać dowolnego typu kolekcję (tablica, stos, zbiór, mapa, kolejka, lista) do przechowywania obiektów należących do różnych klas,
-należy wykorzystać co najmniej jedn z poniższych elementów: szablon (C++),interfejs (Java),dziedziczenie z klasy abstrakcyjnej (C++,Java),domieszki (Ruby - mixin),- w co najmniejm jednym z języków
 należy użyć wyjątków,
-należy zastosować techniki hermetyzacji (ukrycie tych elementów, dla których nie ma uzasadnienia, by były upublicznione)
-program musi liczyć min. 400 linii kodu (200 w Rubym)
-kod źródłowy powinien być poprawne rozmieszczony w plikach,
-należy wykorzystać (w dowolnym sensownym celu) zapis danych do pliku i odczyt danych z pliku,
-program musi działać poprawnie.

Z tego co się dowiedziałem nie wolno nam korzystać z frameworków oraz bibliotek innych niż podstawowe. Myślałem nad szachami ale są zbyt czasochłonne. Jakby ktoś miał pomysł to proszę się podzielić. :)
P-171431
» 2018-06-06 23:30:44
należy wykorzystać min. 7 klas, w tym min. 5 ułożonych w sensowną i sensownie wykorzystaną hierarchię,
Jedna klasa szablonowa na zaimplementowanie prostej kolekcji, druga na klasę główną aplikacji i zostaje tylko te 5, które musi być w hierarchii. Jedna z nich będzie klasą abstrakcyjną, zostają 4 różne implementowane zachowania. Typowy przykład przy omawianiu dziedziczenia to klasa "Zwierzę". Możesz zrobić coś w tym stylu. Uproszczony symulator przyrody, gdzie obiekty mają swoje pozycje na mapie dwuwymiarowej, z każdą turą przemieszczają się i wchodzą w jakieś interakcje między sobą. Np spotkanie kota i myszy kończy się samym kotem ;) Jeśli nie będziesz miał pomysłu na 4 różne zwierzęta, to niech to będą np 2 gatunki zwierząt i 2 roślin, albo jakieś inne proporcje. Rośliny się nie przemieszczają, tylko rozprzestrzeniają, a zwierzęta je jedzą, czy coś takiego.
Kiedyś pisałem coś podobnego na studia, tylko temat był narzucony, więcej wymagań i trzeba to było napisać w 3 różnych językach.
P-171432
« 1 »
 Strona 1 z 1