Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Kurs a poszukiwanie pracy [in progress]

Ostatnio zmodyfikowano 2018-06-11 22:01
Autor Wiadomość
Minos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Kurs a poszukiwanie pracy [in progress]
» 2018-06-11 18:26:42
Cześć!

Z zawodu jestem fotografem, pracuję w handlu, mieszkam we Wrocławiu. Nie chcę wykonywać fotografii ślubnej, a z inną zawodowo mi nie wyszło/nie wychodzi. W handlu zarabiam tyle, żeby przeżyć do pierwszego.

Jako że Wrocław to miasto menedżerów i korporacji IT to chcę się przekwalifikować.
Zatem właściwe pytanie: czy po solidnym przerobieniu kursu z tej strony mogę zacząć rozglądać się za pracą? Na razie próbuję dostać się do Nokia Academy (jestem w trakcie), ale jutro spodziewam się osobistej klęski (jestem na poziomie 3.) i zastanawiam się, czy po przerobieniu kursu będę mógł już rozglądać się za jakąś pracą w jakiejkolwiek firmie zajmującą się IT?

Żeby nie było - programowanie mi się podoba i nie muszę zmuszać się do nauki, więc nic na siłę. Zastanawiam się tylko do kiedy robić to dla siebie.
P-171475
pekfos
» 2018-06-11 18:41:13
Kurs z tej strony nie jest ukończony a i tego byłoby trochę mało. Bez wykształcenia wyższego IT może być ciężko, jeśli nie masz jakiegoś doświadczenia. Znajomość języka to jak posiadanie skrzynki narzędziowej - niekoniecznie musisz wiedzieć kiedy i czego użyć. Napisz coś, co warto by było pokazać, to będziesz wiedział czy wystarczająco potrafisz programować.
P-171476
Minos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2018-06-11 19:07:11
Dzięki za odpowiedź :) Bardzo obrazowa => przemawia do mnie ;D.
Na razie nie mamco pokazać, bo jestem w trakcie nauki podstaw, ale rozumiem.

Zastanawia mnie jeszcze jedno. Czy w pracy (wiadomo praca pracy nie równa, ale pytam tak z grubsza z poziomu osoby startującej od zera) wymagana jest znajomość matematyki na jakimś ~konkretnym poziomie? Tzn. np. całkowanie, czy wystarczy poziom liceum?
P-171477
michal11