[SFML] problem z oknem gry
Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!

[SFML] problem z oknem gry

AutorWiadomość
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] problem z oknem gry
» 2018-06-16 10:01:25
Witam, dopiero zaczynam z programowaniem w SFML i kod jako tako wygląda dobrze ale wyskakują mi błędy:

undefined reference to `glClearColor@16'
undefined reference to `glClear@4'
i inne tego typu z przedrostkiem gl 'gl...'

a tu cały kod:


#include <SFML/Graphics.hpp>
#include <SFML/Window.hpp>

using namespace sf;
using namespace std;
int main()
{

    RenderWindow okno (VideoMode(800,600), "Aracanoid");
    okno.setFramerateLimit(60);
    Event event;


    while(true)
    {
        okno.clear(Color::Black);
        okno.pollEvent(event);

        if(event.type==Event::Closed)
        {
            okno.close();
            break;
        }
        okno.display();
    }
    return 0;
}
P-171566
» 2018-06-16 10:54:10
Linkujesz OpenGL?
P-171568
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2018-06-16 11:34:27
tak opengl linkowałem i po linkowaniu jak próbuje odpalić to wyskakuje mnóstwo innych błędów
tego typu:

undefined reference to `std::__cxx11::basic_string<char, std::char_traits<char>, std::allocator<char> >::basic_string(char const*, std::allocator<char> const&)'
P-171570
» 2018-06-16 12:50:43
Skompiluj SFML ze źródeł, lub zainstaluj kompilator w dokładnie takiej wersji, w jakiej SFML był kompilowany.
P-171575
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2018-06-16 13:16:18
a jak skompilować ze źródeł?
P-171578
» 2018-06-16 13:42:05
P-171579
« 1 »
 Strona 1 z 1