Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Pliki x-executable, x-sharedlib oraz kompilacja ich + pytanie na tamaty IDE

Ostatnio zmodyfikowano 2018-10-13 20:30
Autor Wiadomość
mrxardas
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Pliki x-executable, x-sharedlib oraz kompilacja ich + pytanie na tamaty IDE
» 2018-10-13 19:29:52
Witam mam taki problem że praktycznie w ogóle nie znam się na kompilatorach oraz IDE.
1.
No i mam pytanko takie. Jak wydaje komendę g++ main.cpp   otrzymuję x-sharedlib.
Jak wydam komendę clang++ main.cpp otrzymuję x-executable.
Wnioskuję, może bardzo błędnie że te pliki x-sharedlib to są pewnie odpowiedniki windowsowych dll dla exe. Tutaj dodam że na dll też prawię się nie znam, więc mogę się mylić.
Generalnie chciał bym się dowiedzieć czy są jakieś flagi dla tych kompilatorów które pozwoliły by mi otrzymać tek pliki na odwrót czyli g++ da exe a, clang++ da bibliotekę.
2.