[SFML 2.0][GTK+] Wyświetlanie okna SFML w GTK
Ostatnio zmodyfikowano 2019-02-15 15:40
Leon2004_ Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2019-02-15 15:40:19 No i cóż, dziękuję za odpowiedź, bo działa :) Jedyny problem to ten, że kiedy miałem funkcję która działała w czystym SFMLu: void drawLines(RenderWindow &win, int zmienne[], int iloscZmiennych) //Funkcja rysuje zmienne jako kolorowy trójkąt { win.clear(); for(int i = 1; i < iloscZmiennych; i++) { RectangleShape line(Vector2f( width/iloscZmiennych, -height/iloscZmiennych*zmienne[i])); //Linia to tak naprawdę prostokąt line.setOrigin(0, -height); line.setPosition( width/iloscZmiennych*i, 0 ); //pozycje float r,g,b; getColor(zmienne[i], iloscZmiennych, r, g, b); line.setFillColor(Color(r * 255,g * 255,b * 255)); win.draw(line); //narysuj }
win.display(); }
to teraz nic się nie rysuje (ale funkcja się wykonuje, narsyowałem kształt "ręcznie" i działało). Jakieś pomysły? Edit: błędem były obliczenia położenia ze zmiennych height i width, które definiowały okno SFMLa. Kolejnym problemem jest, aby się wyświetlało mniej więcej tak jak jest po prawej (stary program): wymieszanie: https://imgur.com/wIC8oRo posortowane: https://imgur.com/a/hCWLvn1 Wyraźnie widać, że jakby rozdzielczości oraz punkt oparcia jakby się nie zgadzają. |
|
1 « 2 » |