Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0][GTK+] Wyświetlanie okna SFML w GTK

Ostatnio zmodyfikowano 2019-02-15 15:40
Autor Wiadomość
Leon2004_
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2019-02-15 15:40:19
No i cóż, dziękuję za odpowiedź, bo działa :)
Jedyny problem to ten, że kiedy miałem funkcję która działała w czystym SFMLu:

void drawLines(RenderWindow &win, int zmienne[], int iloscZmiennych)  //Funkcja rysuje zmienne jako kolorowy trójkąt
{
    win.clear();
    for(int i = 1; i < iloscZmiennych; i++)
        {
            RectangleShape line(Vector2f( width/iloscZmiennych, -height/iloscZmiennych*zmienne[i])); //Linia to tak naprawdę prostokąt
            line.setOrigin(0, -height);
            line.setPosition( width/iloscZmiennych*i, 0 ); //pozycje
            float r,g,b;
            getColor(zmienne[i], iloscZmiennych, r, g, b);
            line.setFillColor(Color(r * 255,g * 255,b * 255));
            win.draw(line);  //narysuj
        }

    win.display();
}
to teraz nic się nie rysuje (ale funkcja się wykonuje, narsyowałem kształt "ręcznie" i działało). Jakieś pomysły?
Edit: błędem były obliczenia położenia ze zmiennych height i width, które definiowały okno SFMLa. Kolejnym problemem jest, aby się wyświetlało mniej więcej tak jak jest po prawej (stary program): wymieszanie: https://imgur.com/wIC8oRo posortowane: https://imgur.com/a/hCWLvn1 Wyraźnie widać, że jakby rozdzielczości oraz punkt oparcia jakby się nie zgadzają.

 
P-173986
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2