Dodawanie do zmiennej wartości co jedną sekundę w tle
Ostatnio zmodyfikowano 2019-03-13 16:26
OliwierGL Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Dodawanie do zmiennej wartości co jedną sekundę w tle » 2019-03-12 23:12:37 Witam, piszę grę w konsoli i nie wiem co zrobić aby program w tle dodawał do zmiennej (np. string złoto;) wartość zmiennej (string zns;) co jedną sekundę. Jeżeli to problem to przepraszam za stringi w przypadku liczb, tak się po prostu przyzwyczaiłem.
|
|
pekfos |
» 2019-03-12 23:51:07 Nie chcesz tego robić w tle, tylko aktualizować wartość w zależności od upływu czasu. Do dokładności co do sekundy, wystarczy zwykłe time(). |
|
OliwierGL Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2019-03-13 07:02:46 Mógłbyś bardziej wyjaśnić jak użyć time() w tym przypadku, np. kawałek kodu? |
|
jankowalski25 |
» 2019-03-13 10:53:02 |
|
pekfos |
» 2019-03-13 16:26:10 Jak chcesz by wartość złota się 'zwiększała w tle', to wiedz, że faktyczne robienie tego w tle to więcej problemów niż korzyści. Tak naprawdę wystarczy ci, by obserwowalne zachowanie było takie samo. To możesz osiągnąć, jeśli zamiast czytać wartość złota ze zmiennej, będziesz ją przykładowo pobierać przez wywołanie funkcji. Taka funkcja powinna pobrać aktualny czas, zwiększyć odpowiednio wartość na podstawie czasu jaki upłynął od ostatniego pomiaru i zwrócić aktualną wartość. |
|
« 1 » |