SFML - paleta szarości
Ostatnio zmodyfikowano 2019-05-05 21:29
karpelec Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SFML - paleta szarości » 2019-05-04 09:42:44 Jak ustawić palety szarość.
W BGI było :
/******************************************************************************* *************** funkcja ustawiajaca palete na kolejne poziomy szarosci ********* ***************** !!!tylko pierwszych 6 kolorow!!!****************************** ********************** pozostale sa bez zmian ********************************** *******************************************************************************/
void paleta_szarosc() { setrgbpalette(1,0,0,0); //czarny setrgbpalette(2,15,15,15); setrgbpalette(3,25,25,25); setrgbpalette(4,35,35,35); setrgbpalette(5,45,45,45); setrgbpalette(6,63,63,63); //bialy setbkcolor(4); //szary tla }
A w SFML ? |
|
pekfos |
» 2019-05-04 11:42:22 W SFML nie ma palet kolorów. Używasz dowolnego koloru RGB w dowolnym momencie. |
|
karpelec Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2019-05-05 20:24:13 Dostałem taką odpowiedź:
Napisz sobie odpowiedni shader i zastosuj go na wyświetlanym obrazie.
nie wiem co to jest shader czy mógłbyś napisać mi fragment codu bo nie ogaraniam tego sfml ?
|
|
pekfos |
» 2019-05-05 20:54:51 |
|
DejaVu |
» 2019-05-05 21:29:44 Ale po co shader... wystarczy: const size_t iloscKolorow = 6; sf::Color paleta[ iloscKolorow ]; for( size_t i = 0; i < iloscKolorow; ++i ) paleta[ i ] = sf::Color( 255 * i /( iloscKolorow - 1 ), 255 * i /( iloscKolorow - 1 ), 255 * i /( iloscKolorow - 1 ) );
|
|
« 1 » |