C++ GDI+ Wykrywanie WM_PAINT na oknie innej aplikacji
Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!

C++ GDI+ Wykrywanie WM_PAINT na oknie innej aplikacji

AutorWiadomość
Temat założony przez niniejszego użytkownika
C++ GDI+ Wykrywanie WM_PAINT na oknie innej aplikacji
» 2019-05-10 02:38:08
Witam, za pomocą GDI+ rysuję sobie pliki graficzne na oknie innej aplikacji. Problem pojawił się przy odświeżaniu bufora na oknie. Z tego co się dowiedziałem muszę przerysować bufor przy wiadomości WM_PAINT w oknie. Jednakże zrobienie tego w oknie aplikacji innej niż tworzy mój program mnie przerasta. Doczytałem w internecie iż muszę wstrzyknąć kod do aplikacji z której chciałbym wyciągać WM_PAINT. Nie mam jednak wystarczającej wiedzy aby zrozumieć dokumentację opisywaną w internecie a przykłady kodów nie chcą u mnie działać. Uzywam Code::Blocks i kompilatora MinGW mógłby mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyć bądź zaprezentować przykład jak wstrzyknąć kod do aplikacji czy to w postaci pliku .dll czy allkowania pamięci i tam umieszczenia owego kodu żebym mógł przechwycić WM_PAINT z okna obcej aplikacji?
P-174608
» 2019-05-10 18:46:07
P-174609
« 1 »
 Strona 1 z 1