Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Rysowanie i obsługa zdarzeń z innych plików

Ostatnio zmodyfikowano 2020-01-10 23:23
Autor Wiadomość
pekfos
» 2020-01-10 23:23:39
Podstawowym źródłem wiedzy jest zawsze dokumentacja.
https://www.sfml-dev.org​/documentation/2.5.1​/classsf_1_1RenderTarget.php#a976bc94057799eb9f8a18ac5fdfd9b73
Dalej jest użycie sf::VertexArray, które jest prostsze. W takiej kolejności to napisali. Ostatecznie jest to kurs biblioteki - coś takiego zawsze jest pisane z założeniem, że jakikolwiek potrzebny element języka nie wymaga wyjaśnień.
You must then use the overload of the draw function which takes a pointer to the vertices, the vertex count and the primitive type.
Jeśli nie rozumiesz co to pointer, to » Kurs C++ » Poziom 5Wskaźniki lekcja.
P-176015
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2