Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

LPCWSTR - błąd

Ostatnio zmodyfikowano 2020-02-15 12:42
Autor Wiadomość
Nabuchadonozor
Temat założony przez niniejszego użytkownika
LPCWSTR - błąd
» 2020-02-15 11:54:07
Witam serdecznie w ten jakże pochmurny dzień.

Otóż spotkałem się z błędem - kompilowałem grę stworzoną w SFML - a raczej chciałem skompilować - wyskoczył mi błąd:
cannot convert 'LPCWSTR {aka const wchar_t*}' to 'LPCSTR {aka const char*}' for...
Kod napisany w programie Code::Blocks 17.12, wskazuje mi on, że błąd jest w tym voidzie:
C/C++
void startConsole() {
    std::stringstream ss;
    ss << "konsola gry numer: " << time( 0 );
    std::string s = ss.str();
    std::wstring stemp = std::wstring( s.begin(), s.end() );
    LPCWSTR sw = stemp.c_str();
    HWND cw = GetConsoleWindow(); // okno konsoli przypisujê do cw dziêki bibliotece windows.h
    SetWindowText( cw, sw ); // zmieniam tytu³ okna
}
Męczę się z tym już od x-czasu... (jakiś tydzień).
Próbowałem wszystkiego, na co pozwala mi mój umysł.
Liczę, że jakaś dobra duszyczka pomoże mi znaleźć dobry trop do naprawienia tego marnującego mi czasu błędu.
Tydzień nauki jestem już w du...

Za okazaną pomoc będę przeogromnie wdzięczny!
P-176238
pekfos
» 2020-02-15 12:42:38
P-176239
« 1 »
  Strona 1 z 1