Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] kamera, kolizja

Ostatnio zmodyfikowano 2020-03-28 01:40
Autor Wiadomość
pekfos
» 2020-03-27 22:03:49
row Lub col czy row & col jest równe 2
row i col to indeksy, a warunek dotyczy wartości z tablicy pod tymi indeksami.
P-176559
R0ut4
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2020-03-27 23:07:19
Oh shit, here we go again...
Jak mogę pobrać pozycję gracza i na tej podstawie zamienić teksture danego kafelka?
P-176562
RazzorFlame
» 2020-03-28 01:09:20
Według mnie powinieneś jeszcze wrócić do kursu, podszlifować sobie samą składnię języka, dzięki temu potem będzie Ci łatwiej.

Jak mogę pobrać pozycję gracza i na tej podstawie zamienić teksture danego kafelka
Pozycja gracza to prawdopodobnie pozycja jego sprite-a, a to umiesz uzyskać.

Wiersz i kolumnę kafelka, na którym postać stoi musisz sobie obliczyć. Rozrysuj sobie na kartce i pokombinuj. Jak Ci damy gotowe rozwiązanie to nic z tego nie wyniesiesz, a to naprawdę nie jest trudne zadanie.
P-176564
R0ut4
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2020-03-28 01:40:22
Ale jeśli nie uda mi się do poniedziałku tego ogarnąć to Pomożecie?
Będę siedział nad tym w każdej wolnej chwili i rozrysowując sobie WSZYSTKO spróbuję to zrobić
P-176565
1 2 « 3 »
Poprzednia strona Strona 3 z 3