[OpenGL]Wszystko co potrzeba
Ostatnio zmodyfikowano 2010-08-27 13:34
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[OpenGL]Wszystko co potrzeba » 2010-08-27 11:35:08 Witam. Chciałem się wziąć za Direct3D ale mój super komp... dlatego zamierzam się zabrać za OpenGL. Tu właśnie pojawia się pytanie: Co muszę ściągnąć, co i jak dolinkować aby działało mi bez żadnych błędów i piszczenia o jakąś bibliotekę, przez co tracę wiele czasu na bawienie się z takim dziadostwem. Byłbym bardzo wdzięczny. |
|
szyx_yankez |
» 2010-08-27 11:46:29 Ściągasz code::blocks 10.05 + mingw, tworzysz nowy projekt opengl, i gotowe. |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-08-27 11:52:18 już piszczy o glaux... gdzie to ściągnę? i jak to dolinkować czy coś? |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-08-27 11:56:01 aaa...mam v8... zaraz ściągnę 10.5 |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-08-27 12:14:49 piszczy że nie ma glut'a i glaux'a :/ linkuje z dev c++ i dalej to samo :/ Może ktoś powiedzieć skąd ściągnąć? |
|
yoogi |
» 2010-08-27 12:21:42 Pobierz
Microsoft visual studio 2010 ultimate + bibliotekę open gl |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-08-27 12:23:38 mam visuala :] Gdzie pobiorę OpenGL? :D |
|
szyx_yankez |
» 2010-08-27 12:29:50 @yoogi No tak, a zaraz jakiś napisze pobierz NetBeans, potem następny pobierz Eclipse. W końcu chłopak dostanie zawrotu głowy i wykorkuje. Co do glut'a i glaux'a pobrać możesz z tąd - opengl.orgTak nawiasem, na tym forum jest opcja edytuj, a ty z trzma postami pod rząd wyskakujesz, na innym forum dostał byś ostrzeżenie. Wszelkie liby dodajesz do Project -> Properties -> Build targets -> Build options -> linker settings -> add -> ...(browse). |
|
« 1 » 2 |