Klasy - dynamiczne tworzenie 'n' obiektów
Ostatnio zmodyfikowano 2010-09-05 16:10
elradziu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Klasy - dynamiczne tworzenie 'n' obiektów » 2010-09-05 10:27:38 Mam takie pytanie: 1. Mając pewną klasę. Czy jest możliwe tworzenie 'n' obiektów w trakcie trwania programu? Gdzie n zależy od użytkownika. Jeżeli tak jak to wykonać?
|
|
malan |
» 2010-09-05 10:38:32 #include <iostream> class Foo { int foo; public: Foo(); int getFoo(); };
Foo::Foo() : foo( 0 ) { }
int Foo::getFoo() { return foo; }
int main() { Foo * objects = 0; int count = 0; std::cin >> count; objects = new Foo[ count ]; delete[] objects; return 0; }
Jakoś tak...
/edit:
Poprawiłem kod. Sorry za błędy ;p. |
|
elradziu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-09-05 10:54:57 A mógł bym prosić jeszcze o jakieś wytłumaczenie? Jak to dokładnie działa i czemu tak a nie inaczej?
|
|
lenrokskate |
» 2010-09-05 11:50:15 przeczytaj dokładnie kurs od początku ... |
|
DejaVu |
» 2010-09-05 14:10:05 |
|
elradziu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-09-05 16:10:54 Ok.. teraz wiem na co nacisk nałożyć... Zobaczymy co z tego wyjdzie:) Dzięki wielkie... |
|
« 1 » |